Nowy serwis z grami supergry.pl odwiedziło już 35 000 internautów od momentu jego uruchomienia. Wortal praktycznie nigdzie nie był reklamowany, a informacje o nim przekazywane są jedynie przez internautów.
Internauci spędzają na supergry.pl rekordową ilość godzin. Prowadzony jest ranking maniaków – graczy spędzających najwięcej czasu na serwisie. Aktualnie prowadzi rekordzista grający ponad 30 godzin. W najpopularniejszą z gier zagrało 19 000 internautów co zajęło im łącznie ponad 986 godzin. Gracze biorą także udział w rankingach wyników prezentowanych w zestawieniach dziennych, tygodniowych, miesięcznych.
Serwis supergry.pl uruchomiony został 18 października 2004 roku. Skierowany jest do wszystkich fanów rozrywki w sieci. Gry pogrupowane są w zależności od ich charakteru i odbiorcy, np. dla dzieci, logiczne, zręcznościowe. Oferta serwisu będzie poszerzana o gry innych autorów krajowych i zagranicznych.
OS3 multimedia jest pomysłodawcą projektu. Jako agencja interaktywna stworzyła liczne gry reklamowe dla takich klientów jak.: Agros Nova, Siemens mobile, Ericsson, WWF, US Pharmacia, czy magazyn WWW. OS3 multimedia jest częścią grupy medialnej OS3 group.
Gra reklamowa łączy w sobie rozrywkę z budowaniem marki. Czas, który gracz spędza w grze jest wielokrotnie dłuższy od czas poświęcanego na odbiór tradycyjnych form reklamy. Dodatkowo gracz jest aktywnym odbiorcą komunikatu. Dzięki temu nawet łagodny product placement zastosowany w grze bardzo silnie działa na gracza i wytwarza pozytywne skojarzenia przywiązując odbiorcę do marki.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.