Suportio: wsparcie dla fanów marketingu wielopoziomowego

Opublikowano: 8 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Pomoc managerom marketingu wielopoziomowego (multi-level marketing) i sprzedawcom bezpośrednim to główne zadanie jakie stawiają przed sobą twórcy serwisu Suportio. Poprzez różnego rodzaju narzędzia i elementy społecznościowe chcą rozwiązywać problemy związane z komunikacją w obrębie ich pracowniczych struktur oraz z budowaniem wizerunku w internecie.

suportioSuportio oddaje w ręce swoich użytkowników szereg narzędzi. Są wśród nich współdzielony kalendarz, ogłoszenia, wizualizacje struktur itp. Innym narzędziem jest prywatna strona internetowa, pozwalająca zadbać o swój wizerunek w internecie i pozyskiwać nowych managerów i klientów. Serwis ma być także miejsce gdzie pracujący z tej branży znajdą podobnych sobie oraz będą mogli skorzystać z wiedzy zebranej w czytelni (artykuły, aktualności).

Przygotowania do uruchomienia serwisu rozpoczęły się w czerwcu ubiegłego roku. Ostatecznie Suportio wystartowało pod koniec marca.

Jak przekonują twórcy, w ciągu pierwszych dni Suportio odnotowało pojawienie się przedstawicieli wiodących firm marketingu wielopoziomowego i sprzedaży bezpośredniej.

Jaki pomysł biznesowy mają twórcy serwisu?

Zdywersyfikowany model biznesowy. W przyszłości planujemy wprowadzenie symbolicznych opłat za niektóre narzędzia (głównie za te, które są w przygotowaniu), pośrednictwo w sprzedaży produktów i usług, dyskretna reklama – tłumaczą.

Suportio ma stać się miejscem pracy tej grupy zawodowej, ma konsolidować ją jako społeczność i dostarczać im wiedzy.

suportio.pl

Dawid ZarazińskiSuportio: wsparcie dla fanów marketingu wielopoziomowego

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.