Świąteczna kampania ASTER

Opublikowano: 13 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

ASTER, dostawca trzech usług telekomunikacyjnych: telewizji, internetu i telefonu, z początkiem listopada rozpoczął świąteczną kampanię reklamową. Kampania obejmuje zasięgiem Warszawę, Kraków, Zieloną Górę i potrwa do 30 listopada br.
Celem kampanii jest przekonanie odbiorców, że produkty ASTER to doskonały pomysł na wyjątkowe i niestandardowe prezenty świąteczne dla całej rodziny.

Kampania składa się z trzech odsłon, prezentujących symbole produktów oferowanych przez ASTER. Komputer, telefon, i telewizor wpatrują się w zimowe niebo w oczekiwaniu na pierwszą gwiazdkę – znak do rozpoczęcia Wigilii – i prezenty, którymi są usługi ASTER.

Świąteczna kampania ASTER 1

Komputer czeka na nielimitowany dostęp do internetu, telefon marzy o usłudze telefonii stacjonarnej, a idealnym prezentem dla telewizora są pakiety telewizyjne.
Przekaz kampanii został podkreślony trzema hasłami reklamowymi:
„Twój komputer czeka na ASTER”,
„Twój telewizor czeka na ASTER”,
„Twój telefon czeka na ASTER”.

Wiodącym medium wykorzystanym w kampanii jest outdoor. Reklamy ASTER pojawią się w trzech polskich miastach na wielkoformatowych siatkach, na billboardach typu: citylight, frontlight, backlight i scroll oraz na tablicach w metrze warszawskim.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zaplanował dom mediowy MAXUS.

Hanna LaskowskaŚwiąteczna kampania ASTER

Podziel się!

O autorze

hania