Świąteczny Aragon.pl

Opublikowano: 27 listopada 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia, zmieniono oprawę księgarni Aragon.pl na typowo zimowo-świąteczną. Zmiany poszły tak daleko, że w zasadzie obecny wygląd strony WWW niewiele ma wspólnego z poprzednim. Można zaryzykować stwierdzenie, że Aragon.pl ma najbardziej zimową oprawę w polskim internecie.

Osoba, odwiedzająca Aragon.pl po dłuższym okresie przerwy, może wręcz w pierwszym momencie stwierdzić, iż trafiła przez przypadek do innego serwisu. Tomasz Kapelak, administrator i współwłaściciel księgarni, tak tłumaczy wprowadzenie radykalnych zmian: „Chcieliśmy ożywić obecnie funkcjonująca stronę, sprawić, aby jej wygląd był adekwatny do zbliżającego się wielkimi krokami okresu przedświątecznego i samych świąt. Nie ukrywam, że wierzymy, iż dzięki bardziej „klimatycznej” oprawie i równoległej organizacji licznych promocji, to właśnie u nas klienci zakupią prezenty dla swoich najbliższych i znajomych.”

Owe promocje to m.in. niższe ceny książek takich autorów jak Robert Kiyosaki, William Ury i All Ries – uznanych w świecie specjalistów ds. biznesu. Ciekawostką jest także zdobywająca coraz większą popularność gra CASHFLOW 101 – dostępna w cenie 20% niższej od dotychczasowej.

Twórcy księgarni polskiego e-biznesu Aragon.pl obiecują także, że w niedalekiej przyszłości wyjdą naprzeciw posiadaczom kart kredytowych – wprowadzając możliwość płatności nimi za zakupione książki. Ponadto obecnych i potencjalnych partnerów „Programu Partnerskiego Aragon” może zainteresować wiadomość, iż trwają intensywne pracę nad umożliwieniem wypłacania należytej prowizji osobom nie prowadzącym własnej działalności gospodarczej.

http://www.aragon.pl

Sylwester KozakŚwiąteczny Aragon.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.