Najmłodszy w Polsce serwis aukcyjny – Świstak.pl, pierwszy raz w historii swojego istnienia przekroczył 1 milion jednocześnie aktywnych aukcji. Jak się okazuje, pierwszego miliona wcale nie trzeba ukraść, przyjdzie sam.
Bezpłatne aukcje, to atut serwisu Świstak.pl, który pozwala jego użytkownikom na sprzedaż w Internecie bez dodatkowych prowizji. Możliwość wystawienia przedmiotu na aukcję, która jednocześnie będzie dostępna dla setek tysięcy osób, jest wystarczającą motywacją do przenoszenia sprzedaży do Internetu.
– Fakt, że przekroczyliśmy milion jednocześnie aktywnych aukcji nie jest dla nas zaskoczeniem. Ponad rok temu opracowaliśmy strategię, która pozwoliła nam na koniec roku 2009 podwoić ilość aukcji na naszym serwisie w stosunku do roku 2008 – mówi Piotr Szymczak Product Manager z Świstak.pl – Dynamika rozwoju naszego serwisu rośnie z miesiąca na miesiąc i sądzimy, że w ciągu najbliższych kilku miesięcy ponownie podwoimy ilość produktów oferowanych na naszej stronie – dodaje Szymczak.
Świstak nie zamierza poprzestać na milionie aktywnych aukcji „Mamy nadzieję, że w krótkim czasie podwoimy tą liczbę.” – czytamy w „świstakowym” profilu na Facebooku. W najbliższym czasie uruchomiona zostanie także mobilna wersja serwisu dzięki, której posiadacze telefonów komórkowych z dostępem do Internetu będą mogli w każdej chwili śledzić wybrane przedmioty oraz dodawać nowe aukcje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.