Sybase ogłosiło plany wprowadzenia na rynek nowego rozwiązania integracyjnego o roboczej nazwie Ohio, zgodnego z koncepcjami Enterprise Application Integration (EAI) oraz Business Process Integration (BPI). Nowa generacja rozwiązań integracyjnych Ohio, pozwala na znaczące usprawnienie zarządzania procesami biznesowymi przedsiębiorstwa i ich elastyczne kształtowanie. Rozwiązanie koncentruje się na maksymalnym uproszczeniu procesu integracji oraz kładzie nacisk na poprawę wyników biznesowych i wzrost stopy zwrotu z inwestycji (ROI).
Bardzo często, dla funkcjonowania przedsiębiorstwa co najmniej tak samo ważne, jak wybór zintegrowanego systemu ERP, staje się dobranie odpowiedniej platformy zarządzania procesami biznesowymi – powiedział Paweł Bielecki, Business Development Manager w Sybase Polska.
Ohio to nowa generacja rozwiązań integracyjnych, minimalizujących wysiłek związany z utrzymaniem rozległych zasobów IT i ułatwiających analitykom biznesowym planowanie i zarządzanie procesami biznesowymi. Produkt posiada łatwy w obsłudze, intuicyjny interfejs użytkownika. Kadra zarządzająca i decydenci mają w ten sposób szansę na uzyskanie skonsolidowanych informacji na temat sprzedaży i marketingu w skali globalnej. Umożliwia rejestrowanie opóźnień w produkcji. Dzięki Ohio przedstawiciele handlowi uzyskają dostęp do aktualnych informacji o produktach i klientach.
W polskich przedsiębiorstwach istnieje wyraźna potrzeba zastosowania rozwiązań takich, jak Ohio czy produktów linii New Era of Networks. – dodał Paweł Bielecki. Przedsiębiorcy coraz wyraźniej zauważają potrzebę integracji nowo wdrażanych systemów z funkcjonującymi już aplikacjami obsługującymi procesy biznesowe kluczowe dla danej branży. Jej celem jest uzyskanie przejrzystej wiedzy na temat przepływów informacji oraz procesów w celu łatwego zarządzania nimi. Bardzo istotną funkcją Ohio jest możliwość integracji heterogenicznych środowisk wynikających np. z łączenia się firm w poszczególnych branżach. Przykładem jest branża farmaceutyczna, która stojąc w obliczu konsolidacji będzie potrzebować rozwiązań, które w sposób efektywny i szybki pozwolą zarządzać nowo powstałymi organizmami.
Rozwiązanie jest przeznaczone dla organizacji posiadających skomplikowaną architekturę systemów IT integrowanych ze sobą w sposób „tradycyjny”, czyli przy wykorzystaniu interfejsu „każdy-z-każdym”. Muszą to być jednocześnie organizacje dobrze zinformatyzowane, które posiadają systemy obsługujące kluczowe obszary biznesu, a które widzą ograniczenia wynikające z braku integracji między nimi. W żadnym wypadku fakt posiadania systemu ERP nie wyklucza zastosowania narzędzi do integracji – podkreślił Paweł Bielecki
Rozwiązanie będzie dostępne na rynku polskim w pierwszym kwartale 2003 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.