Sympatia.pl został strategicznym partnerem medialnym Multikina w akcji kierowanej do singli.
Sieć Multikino od kilku tygodni organizuje czwartkowe seanse dla singli, od 15 maja w projekcie tym uczestniczyć będzie także Sympatia.pl. Na potrzeby akcji została przygotowana specjalna promocja – na stronach Sympatii prowadzony będzie konkurs „Gramy w single”, w którym wygrywać można bilety na seanse filmowe dla singli w sieci Multikino. Z kolei każdy uczestnik czwartkowych seansów dla singli, otrzyma wraz z biletem ulotkę z kodem uprawniającym do darmowego testowego korzystania z serwisu Sympatia.pl.
Szczegóły dotyczące akcji znaleźć można w serwisie http://sympatia.onet.pl/randki_w_kinie.html .
W czasie trwania seansów dla singli Sympatia.pl i Multikino rozdawać będą upominki i gadżety, organizować konkursy etc. Działania te prowadzone będą przez kilka miesięcy, do października br. Akcji towarzyszyć będzie kampania w Multikinach pod hasłem „Miłosne równania”, która obejmie m.in. ulotki, bannery, naklejki a także kampanię spotową na ekranach sieci Multikino. Przykładowe „miłosne równania”:
„Goska25+ marek27 = Wielka Miłość
Sympatia.pl – znamy się na miłosnych równaniach”
„Magda24+ …? = Wielka Miłość
Sympatia.pl – rozwiąż swoje miłosne równanie”
„TY + …? = WM
Sympatia.pl – rozwiąż swoje miłosne równanie”
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.