Na serwisie modowym Szafa.pl zarejestrowała się milionowa użytkowniczka, którą czeka niespodzianka – 1 000 zł na zakupy w serwisie.
Jesteśmy bardzo dumni i szczęśliwi z powodu przekroczenia liczby miliona użytkowników na Szafa.pl. Pomimo tego z całą pewnością nie zamierzamy zwolnić tempa. W planach mamy dalszy rozwój funkcjonalności w serwisie, jak również realizację działań marketingowych skierowanych do kobiet. Wszystkie te zmiany mają oczywiście na celu ułatwienie użytkowniczkom korzystanie z serwisu – mówi Urszula Zych, marketing manager Szafa.pl.
Serwis powstał w 2008 roku i jest kluczowym serwisem Grupy Szafa.pl i ma na celu wymianę, kupno i sprzedaż ubrań nowych i używanych między użytkownikami serwisu. Grupa prowadzi również inne serwisy – zszywka.pl, szafiarenka.pl, stylistki.pl, BAO.pl, cekin.pl, szafka.pl.
Wszystkie serwisy gromadzą łącznie ponad 1 500 000 użytkowników oraz 850 000 fanów na Facebook’u zainteresowanych tematem mody.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.