Na serwisie modowym Szafa.pl zarejestrowała się milionowa użytkowniczka, którą czeka niespodzianka – 1 000 zł na zakupy w serwisie.
Jesteśmy bardzo dumni i szczęśliwi z powodu przekroczenia liczby miliona użytkowników na Szafa.pl. Pomimo tego z całą pewnością nie zamierzamy zwolnić tempa. W planach mamy dalszy rozwój funkcjonalności w serwisie, jak również realizację działań marketingowych skierowanych do kobiet. Wszystkie te zmiany mają oczywiście na celu ułatwienie użytkowniczkom korzystanie z serwisu – mówi Urszula Zych, marketing manager Szafa.pl.
Serwis powstał w 2008 roku i jest kluczowym serwisem Grupy Szafa.pl i ma na celu wymianę, kupno i sprzedaż ubrań nowych i używanych między użytkownikami serwisu. Grupa prowadzi również inne serwisy – zszywka.pl, szafiarenka.pl, stylistki.pl, BAO.pl, cekin.pl, szafka.pl.
Wszystkie serwisy gromadzą łącznie ponad 1 500 000 użytkowników oraz 850 000 fanów na Facebook’u zainteresowanych tematem mody.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.