Szafa.pl uruchamia Konta dla Sklepów

Pod adresem sklepy.szafa.pl została uruchomiona nowa usługa skierowana do internetowych sprzedawców ubrań, obuwia oraz dodatków. Umożliwia ona firmom rozpoczęcie sprzedaży na witrynie Szafa.pl.

„Sklepy na Szafa.pl” to usługa skierowana do wszystkich sprzedawców, którzy chcą ze swoją ofertą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców: od właścicieli sklepów internetowych poprzez dystrybutorów odzieży, aż po Super Sprzedawców Allegro.

– Do skorzystania z usługi zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby dzięki współpracy z nami uzyskać kolejny kanał dystrybucji dla sprzedawanego przez siebie asortymentu. Dla każdej firmy jesteśmy w stanie przygotować dedykowane narzędzia sprzedażowe, włącznie z brandowanym profilem sprzedawcy, umożliwiającym nie tylko dokonywanie transakcji, ale również budowanie więzi z użytkownikami Szafa.pl, poprzez stworzenie kreacji graficznych bezpośrednio związanych z cechami danej marki. Wierzymy, że dzięki takiemu podejściu oraz ciągle rosnącemu wolumenowi sprzedaży, na współpracę z nami zdecydują się również topowe marki, znane z galerii handlowych – mówi Andrzej Domagała, członek zarządu Szafa.pl sp. z o.o.

Korzystanie z Konta oraz wystawianie przedmiotów na sprzedaż jest darmowe. Szafa.pl pobiera prowizję jedynie od sprzedaży wygenerowanej przy pomocy systemu transakcyjnego. Wartość prowizji jest negocjowana z każdym sprzedawcą indywidualnie.

– Zgodnie z przyjętą przez Szafa.pl sp. z o.o. strategią, konsekwentnie dążymy do tego, żeby Szafa.pl stała się miejscem, od którego użytkowniczki internetu rozpoczynają poszukiwania ubrań oraz informacji o nich w sieci internet. Uruchomienie nowej usługi jest jednym z elementów tejże strategii – podsumowuje Andrzej Domagała.

W społeczności serwisu zarejestrowanych jest ponad 230 tys. użytkowników, którzy od września 2009 r. wydali na zakupy przy pomocy Szafa.pl ponad 2,2 mln złotych.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top