Sympatia.pl, najpopularniejszy serwis randkowy w polskim internecie, świętuje szóste urodziny. Dla swoich użytkowników przygotowała z tej okazji specjalną stronę urodzinową. Pod adresem www.sympatia.pl/urodziny2008.html znaleźć można jubileuszowe konkursy i promocje, a także wspomnienia z najważniejszych wydarzeń z szóstego roku istnienia społeczności Sympatycznych.
Jesteśmy po to, aby – jak mówi nasza ostatnia kampania reklamowa – „rozwiązywać miłosne równania”, czyli łączyć ludzi w pary. Robimy to już sześć lat, tysiące „sympatycznych” związków potwierdzają, że robimy to dobrze. Nie chcemy jednak na tym po-przestać, wszelkie zmiany przez nas wprowadzane służą temu, by robić to jeszcze lepiej – mówi Marcin Langowski, dyrektor Sympatia.pl w Grupie Onet.pl SA.
W mijającym roku Sympatia wprowadziła m.in.
● Imprezy. http://sympatia.onet.pl/imprezy.html. Dzięki niej Sympatia wyszła „poza sieć” – platforma pozwala bowiem na dodanie organizowanego przez siebie spotkania, wyjazdu itp. lub dopisania się do już istniejącego, ułatwiając w ten sposób Sympatycznym umawianie się na wspólne „wyjścia”.
● Wideo. Możliwość zamieszczania na swoim profilu, obok wcześniej wprowadzonych fotoalbumów, także filmów, zarówno z pliku jak i nagrywanych bezpośrednio z kamerki podłączonej do komputera (http://sympatia.onet.pl/0,2281,1507955,,nowosc—filmowe-wpisy,artykuly.html).
● Mapy. Użytkownicy mogą na nich zaznaczać swoje aktualne położenie. Sympatyczni zaznaczają, gdzie wybierają się na wakacje i gdzie mieszkają, lub gdzie spędzają wolny czas.
● „Do pary”. Zabawa, dzięki której tysiące użytkowników sprawdziły w ilu procentach pasują do innych. W związku z bardzo dużym zainteresowaniem ta wakacyjna zabawa w najbliższym czasie zostanie rozbudowana i wcielona do Sympatii na stałe.
● „Singlowanie z Multikinem”. Co czwartek single w każdym Multikinie w Polsce mają okazję, podczas specjalnie przygotowanych seansów, uczestniczyć w przedpremierowych i premierowych pokazach filmów. Panowie siadają naprzemiennie z paniami – dzięki temu łatwiej nawiązać znajomości, porozmawiać z innym singlem czy po prostu się… zakochać.
Ostatnie dwanaście miesięcy to także czas, w którym Sympatia.pl prowadziła kampanię reklamową w mediach, pod hasłem „Miłosne równania” (telewizja, internet, kina); we współpracy z firmą Eventi (organizatorem warsztatów stylizacji) rozbudowała swój dział publicystyczny o porady dotyczące doboru ubrań do budowy ciała; zorganizowała wielką imprezę walentynkową dla swoich użytkowników pod hasłem „Gorączka walentynkowej nocy”. Serwis patronował też wielu imprezom np. z okazji Dnia Kobiet, plażowym spotkaniom w Kryspinowie, wyborom Najsympatyczniejszej Studentki Krakowa i wielu, wielu innym.
Przez rok zdarzyło się tak wiele, że można by wymieniać jeszcze długo. Zapewniam, że następny rok będzie równie obfitujący w ciekawe wydarzenia i nowe usługi. Będziemy rozwijać nowe aktywności i jeszcze skuteczniej pomagać tym wszystkim, którzy w internecie i poza nim szukają „drugiej połówki” – zapowiada Marcin Langowski.
Sympatia.pl to największy i najpopularniejszy serwis randkowy w polskiej sieci. Miesięcznie odwiedza ją ponad 700 tys. użytkowników, którzy dokonują 260 mln odsłon i spędzają w serwisie średnio 3 godziny.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.