Szóste urodziny Sympatii

Sympatia.pl, najpopularniejszy serwis randkowy w polskim internecie, świętuje szóste urodziny. Dla swoich użytkowników przygotowała z tej okazji specjalną stronę urodzinową. Pod adresem www.sympatia.pl/urodziny2008.html znaleźć można jubileuszowe konkursy i promocje, a także wspomnienia z najważniejszych wydarzeń z szóstego roku istnienia społeczności Sympatycznych.
Jesteśmy po to, aby – jak mówi nasza ostatnia kampania reklamowa – „rozwiązywać miłosne równania”, czyli łączyć ludzi w pary. Robimy to już sześć lat, tysiące „sympatycznych” związków potwierdzają, że robimy to dobrze. Nie chcemy jednak na tym po-przestać, wszelkie zmiany przez nas wprowadzane służą temu, by robić to jeszcze lepiej – mówi Marcin Langowski, dyrektor Sympatia.pl w Grupie Onet.pl SA.

W mijającym roku Sympatia wprowadziła m.in.

●    Imprezy. http://sympatia.onet.pl/imprezy.html. Dzięki niej Sympatia wyszła „poza sieć” – platforma pozwala bowiem na dodanie organizowanego przez siebie spotkania, wyjazdu itp. lub dopisania się do już istniejącego, ułatwiając w ten sposób Sympatycznym umawianie się na wspólne „wyjścia”.

●    Wideo. Możliwość zamieszczania na swoim profilu, obok wcześniej wprowadzonych fotoalbumów, także filmów, zarówno z pliku jak i nagrywanych bezpośrednio z kamerki podłączonej do komputera (http://sympatia.onet.pl/0,2281,1507955,,nowosc—filmowe-wpisy,artykuly.html).

●    Mapy. Użytkownicy mogą na nich zaznaczać swoje aktualne położenie. Sympatyczni zaznaczają, gdzie wybierają się na wakacje i gdzie mieszkają, lub gdzie spędzają wolny czas.

●     „Do pary”. Zabawa, dzięki której tysiące użytkowników sprawdziły w ilu procentach pasują do innych. W związku z bardzo dużym zainteresowaniem ta wakacyjna zabawa w najbliższym czasie zostanie rozbudowana i wcielona do Sympatii na stałe.

●     „Singlowanie z Multikinem”. Co czwartek single w każdym Multikinie w Polsce mają okazję, podczas specjalnie przygotowanych seansów, uczestniczyć w przedpremierowych i premierowych pokazach filmów. Panowie siadają naprzemiennie z paniami – dzięki temu łatwiej nawiązać znajomości, porozmawiać z innym singlem czy po prostu się… zakochać.

Ostatnie dwanaście miesięcy to także czas, w którym Sympatia.pl prowadziła kampanię reklamową w mediach, pod hasłem „Miłosne równania” (telewizja, internet, kina); we współpracy z firmą Eventi (organizatorem warsztatów stylizacji) rozbudowała swój dział publicystyczny o porady dotyczące doboru ubrań do budowy ciała; zorganizowała wielką imprezę walentynkową dla swoich użytkowników pod hasłem „Gorączka walentynkowej nocy”. Serwis patronował też wielu imprezom np. z okazji Dnia Kobiet, plażowym spotkaniom w Kryspinowie, wyborom Najsympatyczniejszej Studentki Krakowa i wielu, wielu innym.

Przez rok zdarzyło się tak wiele, że można by wymieniać jeszcze długo. Zapewniam, że następny rok będzie równie obfitujący w ciekawe wydarzenia i nowe usługi. Będziemy rozwijać nowe aktywności i jeszcze skuteczniej pomagać tym wszystkim, którzy w internecie i poza nim szukają  „drugiej połówki” – zapowiada Marcin Langowski.

Sympatia.pl to największy i najpopularniejszy serwis randkowy w polskiej sieci. Miesięcznie odwiedza ją ponad 700 tys. użytkowników, którzy dokonują 260 mln odsłon i spędzają w serwisie średnio 3 godziny.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top