Ponad 100 tysięcy adresów e-mail w bazie Acxiom

Opublikowano: 1 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Acxiom Polska uzupełnił swoje zasoby teleadresowe o aktualne informacje umożliwiające komunikację online. Firma zweryfikowała bezę posiadanych adresów e-mail oraz systematycznie ją wzbogaca o świeże rekordy gromadzone poprzez elektroniczną ankietę umieszczoną w serwisie www.kwestionariusz.pl. Wśród 100 tysięcy osób, które zostawiły swój adres e-mail, 55 tys. respondentów podało także numer telefonu komórkowego, a 45 tys. kontakt na numer telefonu stacjonarnego. Ze wszystkimi …

Hanna LaskowskaPonad 100 tysięcy adresów e-mail w bazie Acxiom

Dla kogo iPhone?

Opublikowano: 17 listopada 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Innowacyjny, prosty i intuicyjny w użytkowaniu, jak zachwalają reklamy iPhona, produkowanego przez firmę Apple, spotkał się z dużym zainteresowaniem rynkowym potwierdzonym wysoką sprzedaż tego urządzenia na świecie. Konkurenci nie pozostają jednak w tyle i proponuje nowoczesne telefony z dotykowym interfejsem i wieloma dodatkowymi funkcjonalnościami. Firma Acxiom, uważnie przypatrując się trendom rynkowym, postanowiła sprawdzić jaki jest potencjał na ten produkt w …

Hanna LaskowskaDla kogo iPhone?

70% internautów planuje wkrótce zmienić auto

Opublikowano: 20 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Acxiom Polska za pośrednictwem internetowego kwestionariusza zapytał konsumentów o ich potrzeby i plany związane z samochodami. Zmotoryzowani internauci kupują auta używane za gotówkę. Zdecydowana większość z nich, bo aż 78%, kupiło samochód za gotówkę, a co piąty zaciągnął na ten cel kredyt. Tylko 2% posiadaczy aut korzysta z samochodu służbowego. Na nowe auta zdecydowało się 23% respondentów, większość zaś zakupiła …

Hanna Laskowska70% internautów planuje wkrótce zmienić auto

Acxiom z Onet.pl

Opublikowano: 8 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

6 października b.r. ruszyła organizowana przez Onet.pl akcja zbierania danych na temat użytkowników portalu dla celów wielokanałowej i ściśle targetowanej komunikacji marketingowej. Acxiom jest partnerem tej akcji wspierając ją merytorycznie i technologicznie. Będzie także wyłącznym brokerem i zarządzającym powstałej bazy danych. „Aktualność danych, możliwość precyzyjnej targetyzacji i wielokanałowego dotarcia do wybranych grup docelowych to najbardziej wrażliwe aspekty, z którymi borykają …

Hanna LaskowskaAcxiom z Onet.pl

Internetowa ofensywa Acxiom Polska

Opublikowano: 20 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Acxiom Polska zachęca Internautów do dzielenia się informacjami na temat ich stylu życia i preferencji zakupowych. Uruchomienie w Internecie w lipcu b.r. elektronicznej wersji Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług – sztandarowego narzędzia Acxiom do gromadzenia danych – to pierwszy krok na drodze do efektywnej budowy dużej i wartościowej bazy w nowym kanale. Przed uruchomieniem projektu na masową skalę, okres wakacyjny …

Hanna LaskowskaInternetowa ofensywa Acxiom Polska

Trimtab i Acxiom Polska podpisały porozumienie o współpracy

Opublikowano: 12 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Nowy Partner Trimtab S.A. oferować będzie dostęp przez Internet do Platformy Trimtab One – autorskiej technologii Trimtab S.A. – umożliwiającej konfigurowanie rozwiązań do zarządzania i automatyzacji procesów biznesowych. Trimtab S.A. świadczy usługi informatyczne i konsultingowe dla przedsiębiorstw w zakresie zarządzania procesami biznesowymi (ang. Business Process Management, BPM). Dzięki swoim kompetencjom, firma oferuje rozwiązania wspomagające praktycznie dowolny zakres działalności przedsiębiorstw. Zakres …

Hanna LaskowskaTrimtab i Acxiom Polska podpisały porozumienie o współpracy