Adam Nowak

VTrip.pl wdrożył certyfikat bezpieczeństwa VeriSign

VTrip.pl, jako pierwszy portal turystyczny w Polsce, wprowadza Certyfikat VeriSign – najwyższy standard bezpieczeństwa przekazywania danych poprzez sieć internetową. Certyfikaty cyfrowe to tzw. „internetowe dowody tożsamości”. Na ich podstawie można zidentyfikować tak nadawcę, jak i odbiorcę wiadomości przekazywanej przez sieć. Ponadto certyfikat daje pewność, że wiadomość nie została zmodyfikowana podczas przesyłania. Wprowadzanie certyfikatów cyfrowych jest […]

VTrip.pl wdrożył certyfikat bezpieczeństwa VeriSign więcej »

Zmiany w Bron.pl

Firma ’Kolter’ we współpracy z agencją interaktywną AMP Media kontynuuje swój rozwój w zakresie działań e-commerce. Pod koniec ubiegłego roku swoją premierę miała nowa wersja sklepu internetowego broń.pl. Portal broń.pl – internetowy sklep z artykułami obronnymi, strzeleckimi i militarnymi, powstał ponad cztery lata temu, również w pracowni agencji AMP Media. W kolejnych latach oferowany asortyment

Zmiany w Bron.pl więcej »

AMP MEDIA dla Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa unowocześniła swój serwis internetowy. Zaprojektowaniem oraz wdrożeniem nowego serwisu zajęła się Agencja Interaktywna AMP MEDIA. Przygotowanie serwisu poprzedziły dokładne analizy i badania. We współpracy z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przygotowany został zakres oraz główne założenia co do funkcjonalności stron. Efektem tych prac stał się nowoczesny serwis Agencji, reprezentujący ją

AMP MEDIA dla Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa więcej »

„Sprostaj wyzwaniu – wspomnienia wakacyjne” nowy konkurs na VTrip.pl

Portal Turystyczny VTrip.pl oraz Agencja Interaktywna AMP Media organizują powakacyjny konkurs turystyczny dla internautów – „Sprostaj wyzwaniu – wspomnienia wakacyjne”. Główną nagrodą najnowszego konkursu związanego z VTrip.pl jest możliwość stałej współpracy z portalem VTrip.pl. Partnerami prowadzonego konkursu są m.in.: niemieckie linie lotnicze Lufthansa, wydawnictwa „Wiedza i życia” oraz „Bezdroża”. „Podstawowym celem konkursu jest zaproszenie internautów

„Sprostaj wyzwaniu – wspomnienia wakacyjne” nowy konkurs na VTrip.pl więcej »

Grupa AMP Media dla Galpex

Grupa AMP Media przygotowała nowy serwis internetowy dla firmy Galpex zajmującej się wyposażeniem wnętrz. Nowy serwis to lepsza funkcjonalność oraz większe możliwości prezentowania produktów. Serwis zbudowany został w oparciu o autorski system AMP Media do zarządzania treścią – Euro CMS. „Większość potencjalnych klientów poszukuje w Internecie szerokiego asortymentu wyposażenia wnętrz. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów

Grupa AMP Media dla Galpex więcej »

Nowy program lojalnościowy portalu Bron.pl

Grupa AMP Media przygotowała program lojalnościowy pod nazwą Klub Bron.pl skierowany do klientów portalu Bron.pl. Program ma na celu wyselekcjonowanie zyskownych nabywców oraz zaoferowanie im specjalnych korzyści. Ważnym elementem programu jest budowa lojalności nabywców do portalu Bron.pl oraz tworzenie społeczności wokół niego. „Celem prowadzonych działań jest wyodrębnienie najbardziej zyskownych klientów i zaproponowanie im szczególnych korzyści

Nowy program lojalnościowy portalu Bron.pl więcej »

AMP Media dla maklerów i inwestorów

AMP Media zaprojektowała i wykonała nowy serwis internetowy Beskidzkiego Domu Maklerskiego S.A. Główny nacisk przy projektowaniu serwisu położony został na ulepszenie struktury serwisu oraz uproszczenie komunikacji z klientem. „Propozycje przedstawione przez AMP Media pokazały nowatorskie podejście do zagadnienia jakim jest tworzenie serwisów internetowych. Serwis powstał z myślą o klientach Beskidzkiego Domu Maklerskiego S.A. i dla

AMP Media dla maklerów i inwestorów więcej »

Scroll to Top