Adcon

Sportowa gorączka firmy Coca-Cola

Ruszyła kampania promocyjna napojów Coca-Cola pod nazwą „Sportowa Gorączka”, do której rozwiązania kreacyjne zaadoptowała agencja reklamowa Adcon. Poza Polską, wykorzystane one zostaną również na Węgrzech, Czechach i Słowacji. Grafika oparta jest na ogólnoeuropejskim projekcie stoworzonym specjalnie dla The Coca-Cola Company. W ramach kreacji agencja opracowała etykiety promocyjne dla napojów Coca-Cola, Coca-Cola light, Cherry Coke, Fanta […]

Sportowa gorączka firmy Coca-Cola więcej »

Adcon promuje Windows w Europie

Agencja reklamowa Adcon wygrała przetarg na przygotowanie kreacji do kampanii promującej korzyści wynikające z posiadania legalnego oprogramowania Microsoft Windows. W przetargu, poza Adconem, wzięły udział agencje reklamowe z Rosji i Ukrainy. Kampania, skierowana zarówno do osób prywatnych, które zamierzają kupić nowy PC lub notebook, jak i do małego i średniego biznesu, ma na celu uświadomienie

Adcon promuje Windows w Europie więcej »

Adcon- nowa własna strona

Agencja reklamowa Adcon uruchomiła swoją stronę internetową pod adresem adcon.com.pl. Można tam znaleźć nie tylko informacje o agencji i jej ofertę, ale również poznać wybrane case study najbardziej efektywnych kampanii reklamowych zrealizowanych przez agencję oraz dowiedzieć się o jej aktualnych działaniach. Stronę charakteryzuje przejrzystość i łatwość w komunikacji. Wyróżnia ją oszczędna i elegancka grafika z

Adcon- nowa własna strona więcej »

'Srebrne zauroczenie' Coca-Coli light

W styczniu ruszyła nowa promocja Coca-Coli light pod hasłem „Srebrne zauroczenie”. Promocja skierowana jest do aktywnych, dorosłych konsumentów, którzy dbają o swój wygląd. Nowe, promocyjne etykiety, billboardy, materiały POP dla sklepów oraz ogłoszenie do prasy branżowej przygotowała agencja reklamowa Adcon. Aby wziąć udział w promocji wystarczy znaleźć symbol nagrody pod nakrętką promocyjnego opakowania. Do wygrania

'Srebrne zauroczenie' Coca-Coli light więcej »

Scroll to Top