Ad.Net

Standard badania profili internautów

Trzy największe w Polsce internetowe sieci reklamowe podpisały porozumienie o wprowadzeniu jednolitego standardu badania tzw. profili internautów, którzy odwiedzają witryny należące do poszczególnych sieci. Dokument podpisany został 2 kwietnia br. w siedzibie firmy IDMnet przez przedstawicieli Ad.net, ARBOmedia oraz IDMnet. Celem porozumienia jest uporządkowanie rynku badań marketingowych, na którym obecnie stosowanych jest kilka różnych metod […]

Standard badania profili internautów więcej »

Kim jest użytkownik serwisu Money.pl

W okresie październik/grudzień 2001 r. międzynarodowa firma badawcza Pro Active International (http://www.proactiveinternational.com) w ramach ogólnoświatowych badań „The Internet Monitor Site Report” prowadziła sondaż wśród użytkowników wortalu finansowego Money.pl (www.Money.pl). Badania koordynowała sieć reklamowa Ad.net (www.adnet.pl). Na tej podstawie zbudowany został szeroki i co najważniejsze wiarygodny profil użytkowników serwisu Money.pl. Zgodnie z wynikami badań użytkownicy Money.pl

Kim jest użytkownik serwisu Money.pl więcej »

II runda finansowania Bankier.pl

Zarząd MCI Management SA informuje, że w dniu 15 lutego 2002 została podpisana umowa z funduszami venture capital bmp/CEEV dotycząca drugiej rundy finansowania Bankier.pl. W wyniku podwyższenia kapitału zakładowego spółki bmp/CEEV będą posiadać łącznie 62,02% akcji Bankier.pl, a 32,9% akcji zostanie w posiadaniu MCI Management SA. MCI zostanie tym samym zwolniony z wypełnienia zobowiązań wynikających

II runda finansowania Bankier.pl więcej »

SMSBOX- prawie 1,5 mln odsłon

Popularność SMSów spowodwała, że w ciągu ostatnich miesięcy serwis SMSBOX stał się najpopularniejszym wortalem telekomunikacyjnym w polskim internecie. Według statystyk systemu Gemius w styczniu strona http://www.smsbox.pl zanotowała 1 496 510 odsłon, a dzienna liczba użytkowników kształtuje się w granicach 10 tysięcy. W ujęciu tygodniowym serwis odwiedza średnio ponad 21 tys. osób – „To prawie tyle

SMSBOX- prawie 1,5 mln odsłon więcej »

Nowe zalecenia IAB dot. reklam oraz przetargów

17 stycznia 2002 roku IAB Polska przyjęło dwie niezwykle ważne dla branży internetowej standardy, dotyczące zaleceń w organizowaniu przetargów interaktywnych (dokument 01) oraz sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w sieci Internet (dokument 02). Nad projektami obu dokumentów pracowały od kilku miesięcy dwie niezależne Komisje IAB Polska. Pierwsza pod przewodnictwem Leszka Nowaka z agencji Upload, druga

Nowe zalecenia IAB dot. reklam oraz przetargów więcej »

E-Insurance.pl podejmie współpracę z ArboMedia

Producent wykonawczy vortalu ubezpieczeniowego E-Insurance.pl podjął decyzję o włączeniu serwisu do sieci reklamowej adMaster Network Sp. z o.o. , należącej do europejskiej grupy ArboMedia. Celem Termit IC, producenta vortalu, jest wyprowadzenie poza firmę wszystkich działań nie związanych bezpośrednio z tworzeniem zawartości merytorycznej E-Insurance.pl. Umowa z adMaster Network Sp. z o.o. jest pierwszym sfinalizowanym działaniem biznesowym

E-Insurance.pl podejmie współpracę z ArboMedia więcej »

Ad Server za $85 m-cznie

Krakowska firma internetowa The Polished Group (TPG) zaproponowała nowy model sprzedaży swojego kluczowego produktu – serwera reklam Grendel Ad Server. Wersja Lite tego produktu została udostępniona do pobrania dla wszystkich zainteresowanych za pośrednictwem strony internetowej – http://grendel.tpg.pl. Pobrać można darmową wersję próbną systemu, a także klucze licencyjne umożliwiające odpłatne korzystanie z Grendela po zakończeniu okresu

Ad Server za $85 m-cznie więcej »

Scroll to Top