Krzysztof Piwowar dowodzi sekcji Usability w Adv.pl
Krzysztof Piwowar, związany z agencją Adv.pl od czterech lat, zajął stanowisko Usability Managera.
Krzysztof Piwowar dowodzi sekcji Usability w Adv.pl więcej »
Krzysztof Piwowar, związany z agencją Adv.pl od czterech lat, zajął stanowisko Usability Managera.
Krzysztof Piwowar dowodzi sekcji Usability w Adv.pl więcej »
Adv.pl otrzymała licencję francuskiej firmy Total Immersion – lidera na globalnym rynku augmented reality. Obie firmy podpisały umowę, na mocy której Adv.pl posiada wyłączność na dostarczanie polskim odbiorcom zaawansowanych rozwiązań rozszerzonej rzeczywistości (AR).
Zaawansowana rozszerzona rzeczywistość (AR) tylko w Adv.pl więcej »
Adv.pl zaprojektowała i zrealizowała wizerunkową kampanię full service’ową dla empik school. Złożyły się na nią prawie wszystkie kanały komunikacji marketingowej.
ThinkOpen (Grupa Adv.pl) specjalizująca się w permission marketingu, podpisała umowę ramową na współpracę z eSKY.pl, internetowym biurem podróży i największym polskim serwisem internetowym z biletami lotniczymi.
Okazuje się, że istnieją nie tylko firmy, ale i całe branże których nie dotknął kryzys. Choć wiele instytucji desperacko tnie koszty, nie brakuje też tych, które zdają sobie sprawę, że w czasie recesji receptą na przeżycie może być optymalizacja budżetów reklamowych. Właśnie te, coraz częściej zgłaszając się do agencji interaktywnych, i jak przekonuje Mateusz Miernikowski z Internet Works wygrywają rynkowy wyścig o przetrwanie.
„W 1499 roku, w Hamburgu, szalony wynalazca Martin Alleszuzammen, rzekomy kuzyn od strony matki sąsiada Leonarda da Nici, skonstruował maszynę do łączenia… Po śmierci wynalazcy słuch o niezwykłej maszynie zaginął. Dopiero ponad 500 lat później Naukowiec Ignacy Siemięsza odnalazł ją pod Wrocławiem…”
Agencja interaktywna Adv.pl i TP mieszają konia z kretem więcej »
20 marca wystartowała nowa odsłona internetowego serwisu firmy doradztwa finansowego Expander. Odświeżono nie tylko wygląd strony, ale także wzbogacono ją o liczne nowe funkcjonalności, które ułatwią klientom firmy dostęp do materiałów analitycznych oraz zasobów wiedzy o ofercie Expandera. Serwis został zaprojektowany i wykonany przez agencję interaktywną Adv.pl.