Adv.pl

Zaawansowana rozszerzona rzeczywistość (AR) tylko w Adv.pl

Adv.pl otrzymała licencję francuskiej firmy Total Immersion – lidera na globalnym rynku augmented reality. Obie firmy podpisały umowę, na mocy której Adv.pl posiada wyłączność na dostarczanie polskim odbiorcom zaawansowanych rozwiązań rozszerzonej rzeczywistości (AR).

Adv.pl dla empik school

Adv.pl zaprojektowała i zrealizowała wizerunkową kampanię full service’ową dla empik school. Złożyły się na nią prawie wszystkie kanały komunikacji marketingowej.

Think Open zaczyna współpracę z eSky

ThinkOpen (Grupa Adv.pl) specjalizująca się w permission marketingu, podpisała umowę ramową na współpracę z eSKY.pl, internetowym biurem podróży i największym polskim serwisem internetowym z biletami lotniczymi.

Reklama w internecie sposobem na kryzys

Okazuje się, że istnieją nie tylko firmy, ale i całe branże których nie dotknął kryzys. Choć wiele instytucji desperacko tnie koszty, nie brakuje też tych, które zdają sobie sprawę, że w czasie recesji receptą na przeżycie może być optymalizacja budżetów reklamowych. Właśnie te, coraz częściej zgłaszając się do agencji interaktywnych, i jak przekonuje Mateusz Miernikowski z Internet Works wygrywają rynkowy wyścig o przetrwanie.

Agencja interaktywna Adv.pl i TP mieszają konia z kretem

„W 1499 roku, w Hamburgu, szalony wynalazca Martin Alleszuzammen, rzekomy kuzyn od strony matki sąsiada Leonarda da Nici, skonstruował maszynę do łączenia… Po śmierci wynalazcy słuch o niezwykłej maszynie zaginął. Dopiero ponad 500 lat później Naukowiec Ignacy Siemięsza odnalazł ją pod Wrocławiem…”

Nowa strona internetowa Expandera

20 marca wystartowała nowa odsłona internetowego serwisu firmy doradztwa finansowego Expander. Odświeżono nie tylko wygląd strony, ale także wzbogacono ją o liczne nowe funkcjonalności, które ułatwią klientom firmy dostęp do materiałów analitycznych oraz zasobów wiedzy o ofercie Expandera. Serwis został zaprojektowany i wykonany przez agencję interaktywną Adv.pl.

Przewiń do góry