AdWords

Kolejne zamknięcia w Google – koniec Print Ads

Jeżeli amerykańscy wydawcy prasy drukowanej mieli nadzieję, że Google okaże się ich zbawcą – muszą poszukać innego mesjasza. Korporacja, po ubiegłotygodniowych informacjach o zamknięciu kilku ważnych projektów, zapowiedziała kolejne zmiany; tym razem chodzi o anulowanie projektu Print Ads, który miała umożliwiać publikację reklam w prasie drukowanej za pośrednictwem AdWords

Kolejne zamknięcia w Google – koniec Print Ads więcej »

AdWords dla iPhone i… likierów

Google AdWords nie był nigdy skrojony na miarę platform mobilnych. Aż do dziś. Google ogłosiło właśnie, że reklamodawcy korzystający z AdWords będą mogli koncentrować się na użytkownikach iPhone, G1 i innych telefonów obsługujących pełną możliwość przeglądania HTML. Nowa funkcjonalność to przede wszystkim możliwość serwowania tekstowych i obrazkowych reklam na iPhone nawet bez potrzeby tworzenia specyficznych,

AdWords dla iPhone i… likierów więcej »

Przegląd prasy 2007-09-18

Przedpremierowe OpenOffice.org 2.3.0 UE wypowiada wojnę Microsoftowi Polska walczy o tanie SMS-y AdWords dla Mobilnej Wyszukiwarki Google Przedpremierowe OpenOffice.org 2.3.0 W ostatni piątek w zasobach FTP projektu OpenOffice.org pojawiły się pakiety wersji 2.3.0 nowego oprogramowania. Rozgłosu nie było, ponieważ oficjalna data premiery przypada na 17 września. Interia.pl http://nt.interia.pl/news?inf=977933&source=rss UE wypowiada wojnę Microsoftowi Unijny trybunał pierwszej

Przegląd prasy 2007-09-18 więcej »

Natychmiastowy dostęp do Google Analytics

Od dziś czyli 22 sierpnia 2006 każdy właściciel strony internetowej może natychmiast utworzyć darmowe konto Google Analytics. Google Analytics oferuje reklamodawcom, wydawcom i właścicielom serwisów internetowych informacje pozwalające lepiej zrozumieć zachowania Internautów i dopasowywać serwisy do ich potrzeb. Uruchomienie w listopadzie 2005 roku Google Analytics było pierwszym przypadkiem bezpłatnego udostępnienia produktu klasy korporacyjnej do tworzenia

Natychmiastowy dostęp do Google Analytics więcej »

Scroll to Top