Agora

Świstak.pl stworzył serwis SzalonaAukcja.pl

Serwis aukcyjny Świstak.pl udostępnił swoją technologię do innowacyjnego projektu SzalonaAukcja.pl realizowanego przez lokalne wydania Gazety Wyborczej o zasięgu poznańskim i wrocławskim. Serwis opiera się na licytacji produktów i usług, za które cena wywoławcza to 50% ceny rynkowej.

Serwisy Agory dostępne w telewizorach Samsung

Samsung Electronics Polska i Agora stworzyły polskojęzyczny widget do odtwarzania treści online bezpośrednio na ekranie telewizora. Dzięki nowej aplikacji zawartość wybranych serwisów należących do Agory będzie dostępna bezpośrednio na ekranachmultimedialnych telewizorów marki Samsung.

OneStep – zakupy przez SMS

Czytasz recenzję książki, filmu, płyty, rekomendację kosmetyków. Jeśli zechcesz kupić te produkty dzięki OneStep, możesz to zrobić SMS’em.

Wystartowała Wyborcza.biz – biznesowy serwis Agory

Wyborcza.biz to nowa marka informacyjna oparta na dwóch mediach – redakcji gospodarczej „Gazety Wyborczej” oraz serwisach ekonomicznych portalu Gazety.pl. Platforma poszerza ekonomiczną ofertę tematyczną mediów Agory dla czytelników i reklamodawców.

Wysokieobcasy.pl – nowy serwis „Gazety Wyborczej”

Nowa domena, rozbudowane działy, wideowywiady, konkurs modowy dla czytelniczek, baza 500 przepisów kulinarnych Kręglickiej i Gessler, archiwa felietonów Kingi Dunin i Joanny Szczepkowskiej oraz blogi redakcyjne – to oferta serwisu Wysokieobcasy.pl, który wystartował z początkiem września 2009. Strona sobotniego magazynu dla kobiet „Gazety Wyborczej” została odrębnym i samodzielnym serwisem.

Spór o kropkę rozstrzygnięty

Tygodnik Wprost podał informację o wyniku sporu pomiędzy Agorą i portalem Praca.pl, który dotyczył wprowadzenia przez serwis rekrutacyjny subdomeny gazeta.praca.pl. Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał decyzję z października 2008 roku oznajmiając, że serwis Praca.pl nie dopuścił się czynu nieuczciwej konkurencji.

D-Link Technology Trend: serwisy społecznościowe w Polsce

Jak wynika z ostatnich badań D-Link Technology Trend, zagraniczne portale społecznościowe – Facebook, Bebo czy MySpace ciągle nie mogą przebić się do masowej świadomości polskich użytkowników Internetu. Większość internautów nawet nie wie o ich istnieniu. Na rodzimej scenie społecznościowej niepodzielnie rządzi Nasza-Klasa z ponad 11 milionami użytkowników.

Przewiń do góry