Microsoft partnerem serialu „n1ckola”
Microsoft został partnerem polskiej wersji serialu internetowego „n1ckola”, którego pierwowzór pt „lonelygirl15” był przełomem w historii filmowych produkcji przeznaczonych do dystrybucji w internecie.
Microsoft został partnerem polskiej wersji serialu internetowego „n1ckola”, którego pierwowzór pt „lonelygirl15” był przełomem w historii filmowych produkcji przeznaczonych do dystrybucji w internecie.
Agora podpisała umowę o współpracy serwisów Pracownicy.it oraz GazetaPraca.pl ze specjalistycznym forum poświęconym branży IT – Searchengines.pl. Od stycznia oferty pracy z serwisów rekrutacyjnych Agory znajdują się na stronie Searchengines.pl.
8 grudnia Dominik Kaznowski rozpoczął współpracę z portalem nasza-klasa.pl. Do końca października, Kaznowski był odpowiedzialny za strategię marek internetowych Agory. W Naszej Klasie zajmie się obszarem business development. W ostatnim czasie Nasza Klasa Sp. z o.o. przeszła szereg zmian związanych z przebudową struktury organizacyjnej i nowym podziałem kompetencji, w wyniku których powstał autonomiczny dział handlowy.
W ramach partnerstwa z Nowoczesną Firmą ogłoszenia z serwisów GazetaPraca.pl, Jobspot.pl, Pracawsprzedazy.pl oraz Pracownicy.it są od listopada dostępne w specjalnej sekcji „Praca” na www.nf.pl. Nowoczesna Firma – www.nf.pl – jest jednym z największych portali biznesowych w Polsce. Miesięcznie odwiedza go ponad 800 tys. użytkowników, którzy generują przeszło 3.4 mln odsłon. Do tej pory GazetaPraca.pl nawiązała
Ogłoszenia rekrutacyjne Agory w portalu Nowoczesna Firma więcej »
Agora i Dailymotion, jeden z popularniejszych serwisów oferujących atrakcyjne materiały wideo użytkownikom na całym świecie, będą współpracować w zakresie wymiany treści audiowizualnych i działań reklamowych. Dailymotion.com to otwarty serwis internetowy umożliwiający prezentację filmów, wideoklipów lub miniprodukcji w internecie, odwiedzany miesięcznie przez prawie 40 mln użytkowników na całym świecie. Od początku grudnia materiały z tego serwisu
Agora wprowadza nowy cennik internetowych produktów reklamowych, który uwzględnia 82 marki spółki. Nowy cennik w bardziej przejrzysty i funkcjonalny sposób pokazuje możliwości umieszczenia reklam w tematycznie ze sobą powiązanych serwisach Agory. Oferty podzielono na kategorie premium, medium, standard oraz ekonomiczna. Każda z nich pozwala na dotarcie do innych odbiorców. Najszersza, a zarazem najtańsza to linia
Glossy Media, nowa sieć reklamy internetowej uruchomiona przez Agorę, będzie oferować reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, w zależności od ich zainteresowań, trybu życia, poziomu dochodów czy wieku. W ofercie Glossy Media znajdą się powierzchnie reklamowe tematycznych serwisów Agory skierowanych do kobiet, m.in. eDziecko.pl, Groszki.pl, Lula.pl, Ugotuj.to, Gazeta.pl Zdrowie, oraz serwisów partnerskich. Pierwszym partnerem sieci