AOL Time Warner

AOL TW i Motorola- wspólny marketing

AOL TW– gigant medialny podpisał umowę marketingową z Motorolą. Na mocy umowy strony zobowiązują się do wspólnej promocji- i tak AOL TW będzie reklamował produkty Motoroli m.in. na Internecie i w telewizji, Motorola natomiast dołączy komunikatora AOL Instant Messenger do swoich produktów. Ponadto Motorola planuje kupić licencję na dzwonki, wygaszacze oraz gry napisane na podstawie

AOL TW i Motorola- wspólny marketing więcej »

32 mln użytkowników AOL

AOL Time Warner ogłosił, że liczba jego abonentów przekroczyła 32 miliony. Według analityków, jest to jednak wolniejszy przyrost niż się tego spodziewano. Skutków dopatrywać się można w atakach terrorystycznych z 11 września- wtedy to władze AOL podjęły decyzję o wstrzymaniu kampanii reklamowej. Największymi konkurentami (jeśli chodzi o świadczenie usług dostępowych) jest Microsoft z 7 mln

32 mln użytkowników AOL więcej »

Scroll to Top