ARBOmedia

Własny Kąt – Hypermedia dla PKO Banku Polskiego

Agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), przygotowała dla PKO Banku Polskiego internetową kampanię kredytu hipotecznego „Własny Kąt”. W komunikacji wykorzystane zostały kreacje oparte na materiałach video.

Nowy produkt w sieci system3.pl

system3.pl, spółka w grupie K2 Internet, specjalizująca się w marketingu partnerskim wprowadziła do swojej oferty nowy produkt – sieć dedykowaną.

Female.pl rozstaje się z ARBOmedia

Z dniem 13 października 2009 roku redakcja Internetowego Magazynu Kobiecego Female.pl oraz serwisu poświęconego modzie Bioderka.pl rozwiązała umowę z domem mediowym ARBOmedia Polska.

ARBOinteractive wydzielony ze struktur ARBOmedia

W lutym z ARBOmedia A.G. wydzielony został nowy podmiot ARBOinteractive A.G. skupiający całość działań grupy związanych z Internetem. W jego strukturę weszły wszystkie działy internetowe europejskich oddziałów grupy ARBOmedia. Na dyrektora zarządzającego ARBOinteractive A.G. nominowany został Marcin Woźniak. Będzie on odpowiedzialny za rozwój działań w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji i Rosji oraz ekspansje firmy …

ARBOinteractive wydzielony ze struktur ARBOmedia więcej »

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet rozpoczęły wspólne wdrożenie Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Niedostępny dotąd w Polsce system stworzony został przez berlińską firmę nugg.ad. Predykcyjne Targetowanie Behawioralne polega na emisji reklam dobranych zależnie od pogłębionego profilu behawioralnego danego internauty. Profil taki tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo …

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet więcej »

RMF FM współpracuje z siecią ARBOmedia Polska

RMF FM wybrało sieć ARBOmedia Polska na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej na witrynach radia – RMF.FM, RMFmaxxx.pl, RMFclassic.pl i MiastoMuzyki.pl. Łączny zasięg serwisów radia RMF FM przekracza 550 000 użytkowników miesięcznie, zaś liczba dokonywanych na nich odsłon to ponad 5,81 mln miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius, 09.2007). Strony RMF FM dołączyły do kategorii …

RMF FM współpracuje z siecią ARBOmedia Polska więcej »

Przewiń do góry