vbeta.pl: To już pewne – Yahoo! wchodzi do Polski

Opublikowano: 4 listopada 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Jak podaje vbeta.pl, z nieoficjalnych – ale podobno potwierdzonych przez pracownika Yahoo! – informacji wynika, że słynny amerykański portal jeszcze w tym roku uruchomi polską edycję.

Hanna Laskowskavbeta.pl: To już pewne – Yahoo! wchodzi do Polski

Własny Kąt – Hypermedia dla PKO Banku Polskiego

Opublikowano: 27 maja 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), przygotowała dla PKO Banku Polskiego internetową kampanię kredytu hipotecznego „Własny Kąt”. W komunikacji wykorzystane zostały kreacje oparte na materiałach video.

Hanna LaskowskaWłasny Kąt – Hypermedia dla PKO Banku Polskiego

ARBOinteractive wydzielony ze struktur ARBOmedia

Opublikowano: 12 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

W lutym z ARBOmedia A.G. wydzielony został nowy podmiot ARBOinteractive A.G. skupiający całość działań grupy związanych z Internetem. W jego strukturę weszły wszystkie działy internetowe europejskich oddziałów grupy ARBOmedia. Na dyrektora zarządzającego ARBOinteractive A.G. nominowany został Marcin Woźniak. Będzie on odpowiedzialny za rozwój działań w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji i Rosji oraz ekspansje firmy na nowe rynki. Dyrektorem zarządzającym …

Hanna LaskowskaARBOinteractive wydzielony ze struktur ARBOmedia

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

Opublikowano: 14 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet rozpoczęły wspólne wdrożenie Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Niedostępny dotąd w Polsce system stworzony został przez berlińską firmę nugg.ad. Predykcyjne Targetowanie Behawioralne polega na emisji reklam dobranych zależnie od pogłębionego profilu behawioralnego danego internauty. Profil taki tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo uwzględniane są tu dane pochodzące …

Hanna LaskowskaWspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

RMF FM współpracuje z siecią ARBOmedia Polska

Opublikowano: 12 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

RMF FM wybrało sieć ARBOmedia Polska na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej na witrynach radia – RMF.FM, RMFmaxxx.pl, RMFclassic.pl i MiastoMuzyki.pl. Łączny zasięg serwisów radia RMF FM przekracza 550 000 użytkowników miesięcznie, zaś liczba dokonywanych na nich odsłon to ponad 5,81 mln miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius, 09.2007). Strony RMF FM dołączyły do kategorii Rozrywka w portfolio sieci ARBOmedia …

Hanna LaskowskaRMF FM współpracuje z siecią ARBOmedia Polska