ARBOmedia

ARBOinteractive wydzielony ze struktur ARBOmedia

W lutym z ARBOmedia A.G. wydzielony został nowy podmiot ARBOinteractive A.G. skupiający całość działań grupy związanych z Internetem. W jego strukturę weszły wszystkie działy internetowe europejskich oddziałów grupy ARBOmedia. Na dyrektora zarządzającego ARBOinteractive A.G. nominowany został Marcin Woźniak. Będzie on odpowiedzialny za rozwój działań w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji i Rosji oraz ekspansje firmy

ARBOinteractive wydzielony ze struktur ARBOmedia więcej »

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet rozpoczęły wspólne wdrożenie Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Niedostępny dotąd w Polsce system stworzony został przez berlińską firmę nugg.ad. Predykcyjne Targetowanie Behawioralne polega na emisji reklam dobranych zależnie od pogłębionego profilu behawioralnego danego internauty. Profil taki tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet więcej »

RMF FM współpracuje z siecią ARBOmedia Polska

RMF FM wybrało sieć ARBOmedia Polska na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej na witrynach radia – RMF.FM, RMFmaxxx.pl, RMFclassic.pl i MiastoMuzyki.pl. Łączny zasięg serwisów radia RMF FM przekracza 550 000 użytkowników miesięcznie, zaś liczba dokonywanych na nich odsłon to ponad 5,81 mln miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius, 09.2007). Strony RMF FM dołączyły do kategorii

RMF FM współpracuje z siecią ARBOmedia Polska więcej »

Scroll to Top