Aster

Telewizja Kablowa Aster wdroży system paszportyzacji firmy Suntech

System paszportyzacji, wykorzystujący platformę ESRI GIS, jest zaawansowanym narzędziem do inwentaryzacji i projektowania sieci dla usług Triple Play. System pozwala na optymalne wykorzystanie zasobów sieciowych operatora oraz zapewnia większą efektywność operacyjną w utrzymaniu, modernizacji i rozbudowę sieci. Aster wykorzysta system do prowadzenia ewidencji wszystkich zasobów sieciowych oraz połączeń kablowych, optycznych i transmisyjnych. System pozwoli na […]

Telewizja Kablowa Aster wdroży system paszportyzacji firmy Suntech więcej »

Air Bites Polska inwestuje w rozwój

Międzynarodowy dostawca szybkiego, szerokopasmowego Internetu – spółka Air Bites Polska ogłosiła, iż rozpoczęła budowę własnej infrastruktury kablowej, którą w znacznej mierze stanowić mają przejmowane i dostosowywane do określonego w firmie standardu sieci lokalne. „W tej chwili koncentrujemy się przede wszystkim na nawiązywaniu współpracy z wiodącymi sieciami lokalnymi, występujemy wobec nich w charakterze inwestora lub całkowicie

Air Bites Polska inwestuje w rozwój więcej »

ASTER ma nową stronę internetową

1 października 2005 uruchomił nowy serwis internetowy. Celem stworzenia nowego serwisu jest wspieranie wizerunku ASTER jako dostawcy usług multimedialnych dla wszystkich ceniących komunikację, informację i rozrywkę. W oparciu o takie założenie powstał serwis w nowej szacie graficznej, ułatwiający szybszy dostęp do informacji o ofercie ASTER. Nowym elementem w serwisie, dostępnym z poziomu każdej strony, jest

ASTER ma nową stronę internetową więcej »

AUTOCOM zmienia się na ASTER

Od 1 października br. AUTOCOM zmienia markę na ASTER oraz wprowadza, nowatorskie na rynku krakowskim, usługi telewizji cyfrowej w kablu oraz telefonii cyfrowej. Zmiany te są konsekwencją procesu synergii spółek należących do GRUPY ASTER oraz dynamicznego rozwoju usług telekomunikacyjnych. NOWA MARKA ASTER KRAKÓW Od 2003 roku AUTOCOM w Krakowie należy do GRUPY ASTER, której właścicielem

AUTOCOM zmienia się na ASTER więcej »

ASTER rozpoczyna kampanię reklamową

ASTER, jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczął kampanię produktową telewizji cyfrowej. Kampania produktowa telewizji cyfrowej ASTER potrwa do końca grudnia br. Hasłem przewodnim kampanii jest Cyfrowa jakość jak się patrzy. Głównym celem działań reklamowych jest promocja telewizji cyfrowej. W reklamach podkreślane są zalety usługi: jakość odbioru porównywalna do DVD, zróżnicowana i atrakcyjna

ASTER rozpoczyna kampanię reklamową więcej »

ASTER wprowadza nowy pakiet internetowy

W niedzielę, 1 maja br., do oferty internetowej ASTER włączony zostanie nowy pakiet – TwójNet. Pakiet przeznaczony jest dla wszystkich abonentów, którzy rozpoczynają przygodę z Internetem. Adres IP z klasy prywatnej zapewnia bezpieczeństwo, a atrakcyjne parametry łącza komfortowy dostęp pozwalający na swobodne poruszanie się w sieci. Parametry pakietu TwójNet: – transfer ściągania danych w dzień

ASTER wprowadza nowy pakiet internetowy więcej »

Nowa kampania reklamowa ASTER promująca telefonię cyfrową

1 marca 2005 roku ASTER, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczyna kampanię reklamową zintegrowanych usług – telewizji cyfrowej, Internetu oraz telefonii cyfrowej pod hasłem Jeden kabel, trzy korzyści. Kampania będzie prowadzona w marcu 2005 roku i ma na celu promocję oferty zintegrowanej oraz wsparcie sprzedaży. Grupą docelową kampanii są mieszkańcy Warszawy i okolic

Nowa kampania reklamowa ASTER promująca telefonię cyfrową więcej »

Scroll to Top