Bartosz W. Wieczorek

Ad-Vice stawia na reklamę na blogach

Z dniem 1 lipca br. firma Ad-Vice, oferująca m. in. reklamę na polskiej sieci blogowej YellowGreen, powiększa swój zespół o kolejnego eksperta. Do sieci reklamowej Ad-Vice dołączył Krzysztof Lis, nowy Project Manager ds. reklamy na blogach. Zmiany strukturalne wynikają z podjęcia decyzji o strategicznym znaczeniu marki YellowGreen w sieci reklamowej Ad-Vice.

Ad-Vice gwarantuje dotarcie spotu do ponad 5 mln internautów

GRPSPOT to produkt reklamowy oparty na spotach video, emitowanych zarówno w odtwarzaczach osadzonych na serwisach WWW, jak i w formacie reklamowym (videostitial). Wprowadzając nowy produkt reklamy on-line, Ad-Vice gwarantuje reklamodawcy dotarcie z emisją spotu video w formacie Pre-Roll do ponad 5 milionów internautów.

Zmiany w Dziale Sprzedaży sieci Ad-Vice

Z początkiem maja w sieci Ad-Vice miały miejsce zmiany na stanowiskach w Dziale Sprzedaży. Do zespołu Ad-Vice na stanowisko Dyrektora Sprzedaży dołączył Jakub Wilczak, dotychczas związany z siecią Ad.net. Dominik Dębski, dotychczas pełniący obowiązki Dyrektora Sprzedaży, objął nowo utworzone stanowisko New Business Director.

Ad.net – nowy Regulamin Zlecania Reklam

Sieć reklamowa Ad.net wprowadza nowy Regulamin Zlecania Emisji Reklam. Nowy dokument szczegółowo określa warunki rezerwacji powierzchni reklamowej – zwłaszcza wysyłki maili reklamowych i stałych obecności na serwisach. „Zmiany warunków rezerwacji i emisji są podyktowane bardzo dużym zainteresowaniem reklamodawców bazami mailingowymi oraz stałymi, niestandardowymi obecnościami na serwisach naszej sieci. W najgorętszych okresach często trudno o wolne …

Ad.net – nowy Regulamin Zlecania Reklam więcej »

Przewiń do góry