BASF

Sukcesy e-commerce w Grupie BASF

W pierwszej połowie 2004 roku koncern BASF odnotował sprzedaż e-commerce na poziomie 2,65 mld euro – to o 70% więcej niż w tym samym okresie 2003 roku. Wyłączając rynek nafty i gazu stanowi to 17% całkowitej sprzedaży koncernu. Do końca 2004 roku BASF zamierza osiągnąć 20%-owy udział e-commerce w całkowitej sprzedaży firmy. Dla porównania w […]

Sukcesy e-commerce w Grupie BASF więcej »

BASF rozpocznie kampanie wizerunkową

We wrześniu 2004 roku BASF rozpocznie w Polsce nową kampanię wizerunkową. Kampania potrwa do końca listopada br. i obejmie reklamę w wybranej prasie ogólnopolskiej o tematyce ekonomiczno-biznesowej i społecznej, kampanię outdoorową z wykorzystaniem prestiżowych nośników typu Black Light 6×3 oraz kampanię internetową w portalach ekonomicznych. Od kwietnia br. kampania trwa już w Niemczech, Francji, Włoszech,

BASF rozpocznie kampanie wizerunkową więcej »

Scroll to Top