Black Friday

Badanie Montonio: zakupy przez komórkę zdominowały Black Friday

Montonio, europejski dostawca płatności online i rozwiązań e-commerce, przeanalizował zachowania konsumentów w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) podczas tegorocznego Black Friday. Estoński fintech Montonio to rosnący gracz w Europie Środkowo-Wschodniej. Obsługuje ponad 6000 sprzedawców internetowych w regionie, m.in. w Polsce, Niemczech, Litwie, Łotwie, Estonii i Finlandii. Black Friday 2023 został zdominowany przez zakupy z telefonu  Badanie rynku […]

Badanie Montonio: zakupy przez komórkę zdominowały Black Friday więcej »

Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!

Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday w liczbach? Okazuje się, że to właśnie mieszkańcy Europy Wschodniej, w tym Polski, mogli się cieszyć najwyższymi rabatami w całej Europie, sięgającymi średnio 31%. W tym roku najchętniej kupowaliśmy obuwie, torebki, kosmetyki oraz artykuły do

Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022! więcej »

Aż 60 proc. Polaków chce zrobić zakupy na Black Friday. 86 proc. z nich skorzysta z odroczonej płatności

Black Friday i Cyber Monday to święta z amerykańskim rodowodem, które w Polsce również cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród konsumentów. To także najgorętszy czas dla całego handlu, który rozpoczyna okres zakupów przedświątecznych. Gdzie polscy konsumenci planują robić zakupy: w sklepach stacjonarnych, czy Internecie, jakich produktów szukają – na te i inne zagadnienia odpowiada raport z

Aż 60 proc. Polaków chce zrobić zakupy na Black Friday. 86 proc. z nich skorzysta z odroczonej płatności więcej »

Tpay: BLIK ponownie królem płatności w Black Friday

Jak wynika z danych zebranych przez tego operatora płatności online, tylko w Czarny Piątek – 26 listopada, sprzedaż wzrosła średnio o 160 proc. w porównaniu do pozostałych dni miesiąca. BLIK ulubioną formą płatności wśród internautów W tym roku podczas Black Friday najczęściej wybieraną przez internautów metodą płatności ponownie był BLIK. Sfinalizowano z jego udziałem 77

Tpay: BLIK ponownie królem płatności w Black Friday więcej »

eobuwie.pl – 255 tys. zamówień w Black Friday

Klienci skorzystali z propozycji eobuwie.pl, generując rekordowe liczby zamówień. W piątek i sobotę złożono ich ponad 255 tysięcy, a w niedzielę na platformie odnotowano ponad 160 tysięcy transakcji sprzedażowych. Wśród najchętniej kupowanych kategorii znalazły się: sneakersy, botki i buty trekkingowe oraz klapki. Eobuwie.pl każdego dnia wysyła do klientów około 80 tysięcy paczek. Promocje, z których

eobuwie.pl – 255 tys. zamówień w Black Friday więcej »

Grupa Domodi podsumowała Black Week – przychody ponad 7 mln zł

Grupa Domodi właśnie zakończyła najważniejszy tydzień w roku, czyli Black Week, który tym razem trwał od 22 do 29 listopada, obejmując zarówno Black Friday, jak i Cyber Monday. Tak jak w poprzednich latach, to największe święto wyprzedaży, okazji i rabatów przyniosło partnerom Grupy Domodi znaczne wzrosty sprzedaży. Liczba transakcji t/t wzrosła o ponad 65%, generując

Grupa Domodi podsumowała Black Week – przychody ponad 7 mln zł więcej »

Rekordowy Black Friday w sklepach internetowych Shoper –sprzedano towary za ponad 50 mln zł

Wartość zamówień złożonych podczas Black Friday 2021 w sklepach internetowych korzystających z oprogramowania Shoper była większa o ponad 55% w porównaniu z rokiem poprzednim. Black Friday staje się najpopularniejszym świętem sprzedażowym w Polsce. Duże zainteresowanie okazjami doskonale widać po wynikach, jakie Shoper zanotował w piątek, 26 listopada, na swojej platformie. Sprzedaż była w tym dniu

Rekordowy Black Friday w sklepach internetowych Shoper –sprzedano towary za ponad 50 mln zł więcej »

Scroll to Top