Bluerank

Integracja SEM i e-mail marketingu

Agencja Bluerank i SARE nawiązały w sierpniu br. współpracę. Partnerstwo obejmuje realizację zintegrowanych kampanii reklamowych oraz wspólne edukowanie rynku w zakresie SEM. Bluerank i SARE realizować będą projekty marketingowe łączące skuteczność działań reklamowych w wyszukiwarkach oraz efektywność e-mailingów promocyjnych.

Integracja SEM i e-mail marketingu więcej »

Banki pod lupą SEM

Po raz drugi wzięto pod lupę polskie banki i oceniono je pod kątem prowadzonych przez nie działań SEM (PPC + SEO). Który z banków skutecznie pozycjonował swoje strony, który reklamował się w linkach sponsorowanych, kto wypadł najlepiej i co się zmieniło w stosunku do poprzedniego rankingu? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w raporcie agencji Bluerank – Banki pod lupą SEM.

Banki pod lupą SEM więcej »

Co polskie firmy wiedzą o SEO i SEM

Wiedzą, że trzeba się pozycjonować w wyszukiwarkach i w większości przypadków to robią. Wiedzą, że istnieje coś takiego jak kampania linków sponsorowanych i wiedzą (a przynajmniej przypuszczają), że jest to nie tylko przydatna reklama oferty, ale także skuteczny ratunek dla firmy w sytuacji kryzysowej. Wiedzą co pojawia się w wynikach wyszukiwania na pierwszych pozycjach na

Co polskie firmy wiedzą o SEO i SEM więcej »

Scroll to Top