AdRenaline – nowa tematyczna sieć reklamowa
Z początkiem października 2009 roku rozpoczęła swoją działalność nowa sieć reklamowa AdRenaline, specjalizująca się w mediach interaktywnych skierowanych do mężczyzn.
Z początkiem października 2009 roku rozpoczęła swoją działalność nowa sieć reklamowa AdRenaline, specjalizująca się w mediach interaktywnych skierowanych do mężczyzn.
Video i społecznościowe funkcje portalu to podstawowe elementy nowej witryny internetowej magazynu CKM z portfolio Marquard Media Polska.
45 tysięcy użytkowników gra już w trzeciej edycji „Piłkarzyków” – internetowego menedżera piłkarskiego w portalu Gazeta.pl. Po dwóch tygodniach od uruchomienia gry, padł rekord liczby uczestników z całej poprzedniej edycji „Piłkarzyków” (wzięło w niej udział 44 tysiące graczy). Wśród graczy w „Piłkarzyki” najwięcej jest na razie kibiców Wisły Kraków (do ligi klubowej właśnie tej drużyny
Rusza trzecia edycja „Piłkarzyków” w portalu Gazeta.pl – największego internetowego menedżera piłkarskiego. W poprzednich edycjach gry wzięło udział odpowiednio 11 tysięcy i 44 tysiące użytkowników. W końcowej klasyfikacji samej tylko drugiej edycji znalazło się 33,4 tys. drużyn i 4,3 tys. lig prywatnych. Na specjalnym forum poświęconym grze wpisano ponad 10 tys. postów. Rozdano 120 nagród.