e-commerce

Polski rynek e-commerce na tle innych państw

E-commerce stał się jednym z istotniejszych elementów napędzających gospodarki krajów UE. Jest to także ogromna szansa dla polskich spółek do wyraźnego zaznaczenia swojej obecności w skali globalnej. Dlatego też, aby efektywnie konkurować na rynkach zagranicznych należy wpierw poznać ich charakterystyki i podstawowe fakty z nimi się wiążące.

e-Commerce Polska awards 2013 – czas ocenić e-sklepy

Właśnie wystartowała pierwsza edycja konkursu „e-Commerce Polska awards 2013” organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Konkurs skierowany jest do e-sklepów. Zgłoszenia należy nadsyłać do 13 września br.

Książki napędzają e-handel

Książki, obok płyt i filmów, królują wśród produktów kupowanych w polskiej sieci, a e-sklepy, które je oferują należą do najlepiej rozpoznawanych przez internautów – wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska.

AGD w sieci – raport specjalny Skąpiec.pl

Skąpiec.pl, najstarszy polski serwis porównujący ceny w sklepach internetowych wydał raport specjalny dotyczący rynku AGD w internecie. Z raportu wynika, że zainteresowani zakupami produktów AGD w sieci Polacy najczęściej w wyborze kierują się marką producenta

Przewiń do góry