Konkurs! Wygraj książkę o e-mail marketingu!
Książka „Świeże podejście do e-mail marketingu, czyli o tym jak zmienić 1 złotówkę w 3796 zł… i nie tylko” napisana została przez praktyka, Pawła Salę. Dziś można ją wygrać na łamach e-biznes.pl!
Książka „Świeże podejście do e-mail marketingu, czyli o tym jak zmienić 1 złotówkę w 3796 zł… i nie tylko” napisana została przez praktyka, Pawła Salę. Dziś można ją wygrać na łamach e-biznes.pl!
Eksperci z firmy FreshMail po raz czwarty dokonali analizy technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Konsekwencją tego jest raport, mający na celu pomoc w unikaniu podstawowych błędów podczas przygotowywania e-mailingów i zapobieganiu efektowi tzw. „rozsypanego szablonu”.
FreshMail opublikował raport „Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2012” więcej »
Termin szkolenia: 28-29 marca 2012
Miejsce szkolenia: Warszawa, Horizon Plaza, ul. Domaniewska 39a
Spółka Inis ogłasza konkurs na najlepiej zaprojektowany szablon newslettera pod nazwą „Zaprojektuj szablon newslettera i wygraj iPada”. Konkurs rozpoczyna się z dniem 4 października. Zgłoszenia przyjmowane są online do 4 listopada, a zwycięzców poznamy 22 listopada br.
„Zaprojektuj szablon newslettera i wygraj iPada” – konkurs Inis więcej »
Aż o 22 proc. wzrosła liczba firm w Polsce, które w ostatnim roku wykorzystało e-mail marketing. Ponad połowa z nich do prowadzonych przez siebie akcji wykorzystała profesjonalny system e-mailingowy.
Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami kryzysu gospodarczego. Takie wnioski płyną z badania “Client-Agency Economic Outlook Survey” przeprowadzonego w maju 2009 r. w USA. Polskie analizy potwierdzają ten trend. Reklama w internecie, jako jedyny segment w rynku reklamowym, zanotowała 7 proc. wzrost przychodów w I kwartale 2009 r.