Epuls

Sezon konkursów w Epulsie

W Epulsie czuć zbliżające się wakacje. Ich zwiastunem są konkursy, które już teraz przywołują na myśl gorące, letnie dni. Użytkownicy największego polskiego serwisu społecznościowego dla młodzieży wybiorą swoją „Hot dziewczynę”. Mogą też wygrać samochód – fiata 126 p w wersji 2009.

Sezon konkursów w Epulsie więcej »

Epuls wzmacnia struktury sprzedaży i otwiera oddział w Warszawie

Serwis społecznościowy Epuls otwiera warszawski oddział biura sprzedaży reklam. Przedstawicielem firmy w Warszawie będzie Paweł Gordon, który dołączył do firmy na początku maja. Otwarcie biura sprzedaży w Warszawie jest jednym z elementów przyjętej przez Epuls strategii mającej zwiększyć wpływy z reklamy w ogólnej strukturze przychodów serwisu. Pod koniec stycznia tego roku firma otworzyła biuro sprzedaży

Epuls wzmacnia struktury sprzedaży i otwiera oddział w Warszawie więcej »

Serwisy społecznościowe bezpieczne dla nieletnich?

Centrum Badawcze Przestępstw Przeciwko Nieletnim – działające w ramach Uniwersytetu New Hampshire – opublikowało raport mówiący, że serwisy społecznościowe nie są tak groźne dla dzieci, jak dotychczas niektórzy sądzili. Uważano, że większość sieciowych pedofilów udaje nieletnich i w ten sposób namawia swoje ofiary na zgubne spotkania w realu. Tymczasem okazało się, że znacznie częściej przestępca

Serwisy społecznościowe bezpieczne dla nieletnich? więcej »

Epuls podąża za Facebook

Epuls jako pierwszy polski serwis społecznościowy wprowadził wirtualne prezenty. Możliwość wysyłania innym osobom wirtualnych podarunków jest dobrze znana wśród użytkowników Facebook.com, ale do tej pory nie mieli jej internauci korzystający z rodzimych serwisów społecznościowych. Nieprzypadkowo opcje PREZENTY serwis uruchomił 14 lutego, w dniu popularnych Walentynek. Pierwszego dnia z nowej funkcjonalności skorzystało 40 000 osób, które

Epuls podąża za Facebook więcej »

Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych

Amerykański dziennik gospodarczy „The Wall Street Journal” opublikował artykuł analizujący wirtualne społeczności pod kątem przychodów reklamowych. Wniosek – coraz więcej firm decyduje się na promowanie swoich marek w serwisach Web 2.0, a prognozy mówią o 1,5 miliarda dolarów wydanych na reklamę w społecznościach. Zwiększanie wydatków na reklamę w społecznościach to fakt – w 2006 rynek

Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych więcej »

Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam

Serwis społecznościowy Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam. Obok działającej w Krakowie centrali zostanie wkrótce uruchomiony oddział w Warszawie. Od marca br. obowiązywać zacznie także nowa oferta i cennik dla klientów agencyjnych i bezpośrednich. Otwarcie własnego biura sprzedaży reklam jest związane ze zmianą strategii sprzedażowej Epulsa. W dotychczasowej strukturze przychodów serwisu wpływy z reklamy stanowiły

Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam więcej »

Scroll to Top