Ericsson

Mobilna telewizja dla młodych

Ericsson dostarcza polskim operatorom kompletne rozwiązanie Mobile TV funkcjonujące w oparciu o mobilne sieci szerokopasmowe. Ericsson Consumer Lab ustalił, że między 22 a 25% młodzieży korzystającej z telefonów komórkowych chce oglądać mobilną telewizję na swoich aparatach.

E-nauka w wiejskich regionach Indii

Dzięki partnerskiej współpracy firmy Ericsson z Państwowym Uniwersytetem Otwartym im. Indiry Gandhi (The Indira Gandhi National Open University – IGNOU) studenci z najodleglejszych zakątków Indii będą mogli uczestniczyć w wykładach za pośrednictwem telefonów komórkowych.

Polacy kochają VoIP

Badacze Ericsson Consumer Lab ustalili, że Polacy najczęściej w Europie, obok Czechów, używają telefonii VoIP (łączenie się za pomocą komunikatorów w sieci internetowej). Gwałtownie rośnie też w Polsce zainteresowanie elektronicznymi usługami bankowymi. Wzrasta potrzeba użycia sieci szerokopasmowych.

56% Polaków posiada w domu dostęp do Internetu

Ericsson Consumer Lab przeprowadził w 2009 roku kompleksowe badanie polskiego rynku teleinformatycznego z którego wynika, że ponad połowa Polaków posiada w swoich domach dostęp do Internetu.

Ericsson ogłasza rezultaty badań konsumenckich w Polsce

Ericsson Consumer Lab zakończył badanie poświęcone zachowaniom polskich konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych. Badanie wykazało m.in. że Polacy przekonują się coraz bardziej zarówno do telefonii komórkowej jak i usług mobilnego szerokopasmowego Internetu.

Polscy operatorzy komórkowi przyglądają się 3G LTE

Polski rynek telefonii komórkowej jest w dużym stopniu nasycony – współczynnik penetracji wynosi niemal 117%. Przy gwałtownym spadku hurtowych stawek za zakańczanie połączeń w sieci ruchomej (ang. Mobile Termination Rates – MTR) w ubiegłym roku na rynku zanotowano jedynie jednocyfrowy poziom wzrostu.

Przewiń do góry