GRY-OnLine dołącza do Evolution Media Net
Spółka GRY-OnLine, jedna z największy polskich firm działających w obszarze gier wideo, po 13 latach współpracy z siecią Goldbach (wcześniej AdMaster i Arbomedia) podpisała umowę z Evolution Media Net.
Spółka GRY-OnLine, jedna z największy polskich firm działających w obszarze gier wideo, po 13 latach współpracy z siecią Goldbach (wcześniej AdMaster i Arbomedia) podpisała umowę z Evolution Media Net.
Serwis poradnikowy Spryciarze.pl nawiązał współpracę z Evolution Media Net w zakresie wyłącznej obsługi powierzchni reklamowej. Umowa wchodzi w życie z początkiem września.
Firma pkt.pl rozpoczęła współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net.
Stopklatka.pl, najstarszy polski serwis o tematyce filmowej, rozpoczął współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net.
Serwis Senior.pl, adresowany do osób powyżej pięćdziesiątego roku życia, nawiązał współpracę z siecią Evolution Media Net w zakresie współpracy reklamowej.
Telepolis, jeden z najdłużej działających serwisów opisujących branżę komunikacyjną, dołączył do sieci reklamowej Evolution Media Net.
Do sieci reklamowej IDMnet przeszły serwisy wydawnictwa Presspublica – Rzeczpospolita, Parkiet, Życie Warszawy, Przekrój, Uważam Rze, Sukces i Bloomberg Businessweek. Wcześniej serwisy obsługiwał sieć Evolution Media Net.