FFCreation

Pierwszy mecz EURO 2012 już 12 maja, w Second Life

Przedstawiciele Ambasady Ukrainy w RP potwierdzili swój udział w pierwszym meczu Euro 2012, który rozegra się już w poniedziałek, 12 maja, na wirtualnym stadionie Eurofun 2012, w grze sieciowej Second Life. Będzie to mecz towarzyski, inaugurujący mecze piłki nożnej rozgrywane przez awatary – wirtualne odpowiedniki realnych postaci. Jest już gotowy awatar piłkarza Cezarego Kucharskiego, który […]

Pierwszy mecz EURO 2012 już 12 maja, w Second Life więcej »

Second Life: rozwój projektu Eurofun2012.com

GE Money Bank został oficjalnym sponsorem wirtualnego stadionu na EURO 2012, budowanego przez agencję FFCreation. Projekt uzyskał także poparcie władz stołecznych – przyznano mu Honorowy Patronat Prezydenta m.st. Warszawy, Pani Hanny Gronkiewicz-Waltz. Stadion jest jednym z pierwszych obiektów gotowych na organizację mistrzostw Euro 2012. Posiada nowoczesne rozwiązania architektoniczne i profesjonalną infrastrukturę. Przygotowany jest na przyjęcie

Second Life: rozwój projektu Eurofun2012.com więcej »

Stadion Euro 2012 w Second Life

Można już zobaczyć gotowy projekt Stadionu Euro2012 w Second Life, który zaprojektowała agencja FFCreation. Opracowanie projektu trwało około miesiąca. FFCreation zakłada, że otwarcie nastapi na początku listopada. Zadanie jest ambitne. Budowanie w SL ogromnych brył a szczególnie krzywizn i owali nie jest łatwe. W budowaniu w świecie SL bardzo pomaga na szczęście brak grawitacji, dzięki

Stadion Euro 2012 w Second Life więcej »

Salon FFCreation w Second Life

FFC cały czas rozwija swoją działalność w Second Life. Najpierw był klub PLAYMOBILE i oryginalna, pionierska kampania promocyjna tej marki przygotowana przez FFCreation, teraz przyszedł czas na otwarcie wirtualnego biura FFC. Salon agencji znajduje się w strategicznym dla polskiego SL miejscu, tuż przy klubie PLAY. Szklany, transparentny budynek w kształcie logo FFCreation, w barwach logo,

Salon FFCreation w Second Life więcej »

FFCreation dla NIKE

Ruszyła kolejna produkcja agencji FFCreation dla Nike Poland. www.sciezkibiegowe.pl to już druga odsłona coraz bardziej popularnego serwisu internetowego przeznaczonego przede wszystkim dla biegaczy, promującego Ścieżki Biegowe Nike. Podczas prac projektowych nad stroną położono duży nacisk na estetykę grafiki i funkcjonalność strony. Ważne również było nawiązanie do międzynarodowej strony www.nikerunning.com. Odwiedzający tę stronę mogą nie tylko

FFCreation dla NIKE więcej »

FFCreation aktywnie w IAB

FFCreation.com, agencja interaktywna, która zrealizowała już projekty dla takich marek jak Heyah, Nike, MTV, Sony, Winiary czy Danone została członkiem Interactive Advertising Bureau (IAB). Po szeregu sukcesów na rynku przyszedł czas na to, żeby podzielić się z innymi zebraną wiedzą i doświadczeniem. IAB jest organizacją zrzeszającą portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy

FFCreation aktywnie w IAB więcej »

Szopen ściga się z Syrenką, czyli runwarsaw.pl dla Nike by FFCreation.com

FFCreation.com stworzyła dla Nike Poland witrynę internetową promującą imprezę RUN WARSAW – warszawski bieg miejski na dystansie 5 kilometrów. Agencja Interaktywna full service FFCreation.com przygotowała unikalną koncepcję i stworzyła witrynę www.runwarsaw.pl oraz kampanię internetową promującą akcję Nike. Kreacje witryny powstały zgodnie ze stylem i projektami komunikacji Run Warsaw wytyczonymi przez Agencję G7, autora głównego konceptu

Szopen ściga się z Syrenką, czyli runwarsaw.pl dla Nike by FFCreation.com więcej »

Scroll to Top