Forrester

Spam najskuteczniejszym kanałem e-sprzedaży?!

Firma badawcza Marshal przeprowadziła ankietę, z której wynika, że 29% użytkowników sieci kupiło przez WWW jakiś produkt wykorzystując informacje zawarte w niepożądanych wiadomościach mailowych. Na pierwszy rzut oka wartość ta jest bardzo zawyżona. Ale ReadWriteWeb przypomina: podobne badanie Forrestera w 2004 ustaliło, że 20% ludzi kupuje u spamerów. Biorąc pod uwagę, że od tego czasu […]

Spam najskuteczniejszym kanałem e-sprzedaży?! więcej »

Interfejs użytkownika kluczowy przy zakupie

W zleconym przez Lawsona badaniu menadżerowie ds. IT wskazują interfejs użytkownika jako jedno z głównych kryteriów decydujących o aktualizacji bądź zakupie nowego systemu. Dostawcy oprogramowania dla przedsiębiorstw powinni przywiązywać większą wagę do projektów interfejsów użytkownika ich rozwiązań, o ile chcą, aby klienci brali pod uwagę ich produkt podczas decydowania o zakupie nowego systemu lub aktualizacji

Interfejs użytkownika kluczowy przy zakupie więcej »

Wyróżnienia Oracle

Firma Oracle informuje, że w raporcie „Forrester Wave: Enterprise Content Management Suites, Q4 2007” została uznana za najlepszą w dziedzinie zarządzania treścią w przedsiębiorstwie, a jej rozwiązanie określono jako „kompletny pakiet do sprawnego zarządzania dokumentami, rekordami i treścią internetową”. W raporcie firmy Forrester czytamy, że rozwiązanie Oracle Universal Content Management 10g otrzymało w rankingu magazynu

Wyróżnienia Oracle więcej »

Scroll to Top