Fortune

Porównanie polskich firm ze światową czołówką

Od 1997 roku magazyn „Fortune” wraz z globalną firmą doradczą Hay Group publikuje wyniki rankingu „Most Admired Companies”. W tym roku po raz pierwszy polskie przedsiębiorstwa będą mogły porównać się ze światową czołówką, bowiem organizatorzy rankingu – Hay Group oraz „Fortune” – udostępnili firmom nowe narzędzie diagnostyczne oparte na wynikach badania. Polscy przedsiębiorcy mogą z niego skorzystać bezpłatnie od lipca br.

Conductor: Stracone miliony w wyszukiwarkach

W nowym raporcie firmy Conductor, analizującej strategie przedsiębiorstw umieszczonych na liście Fortune 500 związane z wyszukiwarkami, możemy przeczytać, że największe podmioty wydają 51 milionów dolarów dziennie na grupę 88 792 słów kluczowych. Tylko niespełna 21 proc. z nich znajduje się w rankingu 100 naturalnych wyników wyszukiwań. A to oznacza, że prawie 80 proc. wspomnianych 51 milionów dolarów to kompletna strata.

Przewiń do góry