Interaktywna gra wiatrowki.pl

Opublikowano: 9 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Grupa AMP Media przygotowała nowy projekt z dziedziny marketingu interaktywnego dla Polskiego Portalu Strzeleckiego Wiatrowki.pl. Gra Kolter CUP wykonana w technologii Flash jest elementem szerszej kampanii promującej strzelectwo sportowe oraz serwis Wiatrowki.pl. Patronat medialny objęła Wirtualna Polska, a kampanię internetową monitoruje firma Gemius S.A. „Międzynarodowy Wirtualny Puchar w Strzelectwie Sportowym to gra o formule zaprojektowanej specjalnie do realizacji głównego celu …

Sylwester KozakInteraktywna gra wiatrowki.pl

gemiusAudience w kwietniu

Opublikowano: 12 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Już w połowie kwietnia br. Gemius SA po raz pierwszy zaprezentuje wyniki badania oglądalności witryn i aplikacji internetowych gemiusAudience. Powstało ono w konsekwencji rozwoju znanego na polskim rynku badania Prawdziwy Profil. Rozbudowana formuła badawcza pozwoli uczestnikom badania uzyskać niespotykaną dotąd kombinację kompleksowych danych o całym rynku internetowym oraz szczegółowe informacje o poszczególnych witrynach i podmiotach medialnych oferujących sprzedaż powierzchni reklamowej …

Sylwester KozakgemiusAudience w kwietniu

Adv.pl partnerem Gemius SA

Opublikowano: 9 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma badawcza Gemius SA oraz agencja interaktywna Adv.pl zawarły w ostatnich dniach umowę o współpracy na zasadach partnerskich. Umowa dotyczy włączenia do oferty Adv.pl rozwiązania badawczego dostarczanego przez Gemius SA – badania gemiusTraffic. Badanie gemiusTraffic dostarcza informacji o zachowaniu internautów na witrynach internetowych. W procesie badawczym analizowane są poszczególne wizyty wykonywane przez internautów, prezentowane są ścieżki, po których poruszają się …

Sylwester KozakAdv.pl partnerem Gemius SA

Gemius dla Brauna w Polsce i Czechach

Opublikowano: 18 lutego 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W ostatnich dniach zakończono trwający prawie trzy miesiące projekt badawczy realizowany przez Gemius SA na zlecenie firmy Gillette Poland SA dla marki Braun. Celem badania było określenie efektywności prowadzonej przez Gillette w okresie przedświątecznym kampanii reklamowej on-line w Polsce i Czechach. Wyniki badania dowiodły, że reklama w Internecie miała duży wpływ na wzrost świadomości marki Braun w badanej grupie internautów. …

Sylwester KozakGemius dla Brauna w Polsce i Czechach

Sex biznes w Gemius (aktualizacja)

Opublikowano: 28 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Gemius SA od niedawna nadmiernie wykorzystuje swoją pozycję monitorowania witryn w polskim internecie serwując każdemu użytkownikowi reklamę przy wejściu na strony monitorowane przez Gemius. Gemius SA – „lider w badaniach Internetu” tak określa siebie ta firma, niemile mogła zaskoczyć wielu Internautów za sprawą sex-reklam wyświetlanych na stronach, które monitoruje. Przykład takiej reklamy zamieszczam poniżej (zdecydowanie dla osób powyżej 18 roku …

Sylwester KozakSex biznes w Gemius (aktualizacja)

HYPERmedia dla Gemiusa

Opublikowano: 18 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W ostatnich dniach największa internetowa firma badawcza Global eMarketing SA zmieniła nazwę na Gemius SA. Wydarzeniu temu towarzyszyło powstanie nowego serwisu internetowego firmy, której autorem jest agencja HYPERmedia. HYPERmedia jest jedną z pierwszych firm, która wykorzystała rozwiązania proponowane przez Gemius na szeroką skalę. Ta już ponad dwuletnia współpraca obu firm pozwoliła HYPERmedia poznać specyfikę Gemius i w konsekwencji stworzyć projekt …

Sylwester KozakHYPERmedia dla Gemiusa

Global eMarketing SA zmienia nazwę na Gemius SA

Opublikowano: 11 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Zmiana nazwy to konsekwencja prowadzonych przez firmę działań zmierzających do umocnienia jej wizerunku jako firmy badawczej. W najbliższych latach Gemius SA planuje utrzymać wiodącą pozycję w sektorze firm zajmujących się badaniem Internetu w Europie Środkowo -Wschodniej, a także przyczynić się do popularyzacji tego medium w działaniach biznesowych firm. Prowadzone przez Gemius SA oraz największe sieci reklamowe w Polsce badanie Prawdziwy …

Sylwester KozakGlobal eMarketing SA zmienia nazwę na Gemius SA