HYPERmedia dla Europy

Opublikowano: 1 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja HYPERmedia przygotowała od strony technicznej i oddała do użytku nowy serwis internetowy Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Dostępny jest pod adresem http://www.europa.delpol.pl Zawiera wyczerpujące i najbardziej aktualne informacje na temat pozycji Polski na tle Unii Europejskiej. Zakres prac związanych z projektem przewidywał wykonanie nowej wizualizacji oraz stworzenie na jej podstawie zupełnie nowego serwisu internetowego. Ponadto, HYPERmedia wdrożyła system Content …

Sylwester KozakHYPERmedia dla Europy

Na wakacjach więcej użytkowników z zagranicy

Opublikowano: 25 września 2002. Kategoria: Rynek. Tagi:

Czy podczas wakacyjnych wyjazdów za granicę polscy turyści korzystają z Internetu, aby odwiedzać polskie strony. Analiza odsetków użytkowników łączących się z krajów atrakcyjnych turystycznie dla Polaków w wybranym tygodniu kwietnia i lipca br. wskazywałaby, że tak właśnie jest. Odsetek wszystkich zagranicznych użytkowników na polskich witrynach ogółem wzrósł w tygodniu wakacyjnym: w dniach 1-7 kwietnia wynosił 13%, a w okresie 22-28 …

Sylwester KozakNa wakacjach więcej użytkowników z zagranicy

Super Media z GeMiusem

Opublikowano: 2 sierpnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Super Media zawarła umowę partnerską z firmą Global eMarketing S.A. Współpraca dotyczyć będzie oferowania systemu trackingowego GeMius – aplikacji służącej do monitorowania ruchu na witrynach internetowych., a także pomiaru skuteczności realizowanych kampanii promocyjnych w sieci. Podpisana umowa ma na celu zaoferowanie klientom Super Media zaawansowanego mechanizmu analitycznego informującego o popularności witryny i kierunkach jej dalszego rozwoju. Rozbudowana funkcjonalność systemu pozwala …

Sylwester KozakSuper Media z GeMiusem

Jak korzystamy z modemów

Opublikowano: 6 czerwca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Średni czas wizyty modemowca mieści się w granicach 4-5 minut, a internauty korzystającego ze stałego łącza – powyżej 5 minut. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Global eMarketing. W ramach opracowań popularyzujących Internet firma Global eMarketing przeprowadziła kolejne badanie, którego celem było sprawdzenie, w jaki sposób łączenie się z Internetem może wpłynąć i czy wpływa na sposób korzystania z zasobów …

Sylwester KozakJak korzystamy z modemów