GeMius

Prawdziwy Efekt – nowy pomiar skuteczności kampanii reklamowych

Firmy I-Metria oraz Global eMarketing wprowadziły na rynek nowy produkt badawczy – Prawdziwy Efekt. Jest to narzędzie badawcze, które służy do pomiaru skuteczności internetowej kampanii reklamowej. Prawdziwy Efekt jest połączeniem audytu internetowej kampanii reklamowej realizowanej z wykorzystaniem systemu trackingowego GeMius oraz analizy postaw konsumenckich internautów, do których została skierowana. Takie połączenie informacji umożliwia pełną ocenę […]

Prawdziwy Efekt – nowy pomiar skuteczności kampanii reklamowych więcej »

Cire.pl rozszerza ofertę handlową

Serwis cire.pl, który we wrześniu zanotował nowy rekord – ponad 18 500 użytkowników (wg. Gemius-a), uruchomił od października sklep z pełną ofertą wydawniczą właściciela portalu – Agencji Rynku Energii S.A. Wśród ponad 80 pozycji – wydawnictw periodycznych, katalogów, słowników i monografii, które można tam znaleźć, na szczególna uwagę zasługują opracowania przedstawiające pełny obraz funkcjonowania krajowego

Cire.pl rozszerza ofertę handlową więcej »

HYPERmedia dla Europy

Agencja HYPERmedia przygotowała od strony technicznej i oddała do użytku nowy serwis internetowy Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Dostępny jest pod adresem http://www.europa.delpol.pl Zawiera wyczerpujące i najbardziej aktualne informacje na temat pozycji Polski na tle Unii Europejskiej. Zakres prac związanych z projektem przewidywał wykonanie nowej wizualizacji oraz stworzenie na jej podstawie zupełnie nowego serwisu internetowego.

HYPERmedia dla Europy więcej »

Na wakacjach więcej użytkowników z zagranicy

Czy podczas wakacyjnych wyjazdów za granicę polscy turyści korzystają z Internetu, aby odwiedzać polskie strony. Analiza odsetków użytkowników łączących się z krajów atrakcyjnych turystycznie dla Polaków w wybranym tygodniu kwietnia i lipca br. wskazywałaby, że tak właśnie jest. Odsetek wszystkich zagranicznych użytkowników na polskich witrynach ogółem wzrósł w tygodniu wakacyjnym: w dniach 1-7 kwietnia wynosił

Na wakacjach więcej użytkowników z zagranicy więcej »

Super Media z GeMiusem

Super Media zawarła umowę partnerską z firmą Global eMarketing S.A. Współpraca dotyczyć będzie oferowania systemu trackingowego GeMius – aplikacji służącej do monitorowania ruchu na witrynach internetowych., a także pomiaru skuteczności realizowanych kampanii promocyjnych w sieci. Podpisana umowa ma na celu zaoferowanie klientom Super Media zaawansowanego mechanizmu analitycznego informującego o popularności witryny i kierunkach jej dalszego

Super Media z GeMiusem więcej »

Jak korzystamy z modemów

Średni czas wizyty modemowca mieści się w granicach 4-5 minut, a internauty korzystającego ze stałego łącza – powyżej 5 minut. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Global eMarketing. W ramach opracowań popularyzujących Internet firma Global eMarketing przeprowadziła kolejne badanie, którego celem było sprawdzenie, w jaki sposób łączenie się z Internetem może wpłynąć i czy wpływa

Jak korzystamy z modemów więcej »

Przewijanie do góry