gemiusTraffic

IAB rozpoczęło kampanię promująca internet

Rozpoczęła się kampania edukacyjna „Internet też medium”, prowadzona przez polski oddział Interactive Advertising Bureau (IAB). Ma ona na celu wskazanie zalet Internetu i budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych. Głównym elementem kampanii jest serwis edukacyjny pod adresem tezmedium.pl, aktywnie wspierany przez kampanię reklamową. Wartość rate card pierwszego etapu działań […]

IAB rozpoczęło kampanię promująca internet więcej »

Badanie gemiusTraffic w Zentropy Partners

W ostatnich dniach firma badawcza Gemius SA nawiązała współpracę na zasadach partnerskich z Zentropy Partners – agencją interaktywną działającą w strukturach McCann Worldgroup. Umowa dotyczy włączenia do oferty Zentropy Partners badania gemiusTraffic. Dotychczasowa oferta Zentropy to efektywne rozwiązania interaktywne, w tym przede wszystkim: opracowanie strategii marki on-line, tworzenie i zarządzanie serwisami internetowymi, projekty e-commerce, prezentacje

Badanie gemiusTraffic w Zentropy Partners więcej »

250MB darmowej poczty w o2.pl

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Portal o2.pl i Komunikator Tlen.pl zwiększyły wielkość darmowego konta email z 20MB do 250MB, oferując największe portalowe darmowe konto e-mail w Polsce. Wielkość pojedynczej przesyłki została zwiększona z 4MB do 20MB. Poczta elektroniczna obok komunikatora Tlen.pl jest najważniejszą usługą oferowaną przez o2.pl. Od dziś o2.pl oferuje 25-krotnie większe darmowe konto e-mail

250MB darmowej poczty w o2.pl więcej »

Reklama lokalna w NetSprint.pl

Wyszukiwarka NetSprint.pl wprowadziła do swojej oferty Lokalny Link Sponsorowany, pozwalający małym i średnim przedsiębiorcom dotrzeć precyzyjnie ze swoją ofertą do klientów mieszkających w tym samym regionie kraju. Jest to pierwsza taka inicjatywa wśród wyszukiwarek działających na rynku polskim. Kryterium geograficzne jest szczególnie istotne dla niewielkich firm działających na rynkach lokalnych. Dotychczas wyszukiwarki w Polsce oferowały

Reklama lokalna w NetSprint.pl więcej »

Grupa AMP Media partnerem Gemius S.A.

Firma Gemius S.A. zajmująca się od 1999 roku badaniami Internetu oraz Grupa AMP Media zawarły w ostatnich dniach partnerską umowę o współpracy. Umowa dotyczy włączenia do oferty AMP Media badania gemiusTraffic dostarczanego przez Gemius S.A. Grupa AMP Media, specjalizująca się w dostarczaniu narzędzi oraz rozwiązań z dziedziny marketingu interaktywnego, wprowadza do swojej oferty nowoczesne narzędzie

Grupa AMP Media partnerem Gemius S.A. więcej »

Przyjazna INTERIA.PL

INTERIA.PL rozpoczyna kampanię promocyjną portalu, której celem jest zwiększenie znajomości nazwy oraz adresu internetowego portalu. Kampania jest częścią nakreślonych na 2004 r. działań promocyjnych. „Rok 2003 był rokiem przełomowym po dwóch latach dekoniunktury. Pierwsze miesiące roku bieżącego przekonują, że zarówno popyt na reklamę internetową jak i zainteresowanie firm wykorzystaniem Internetu do realizacji swoich celów komercyjnych,

Przyjazna INTERIA.PL więcej »

Adv.pl partnerem Gemius SA

Firma badawcza Gemius SA oraz agencja interaktywna Adv.pl zawarły w ostatnich dniach umowę o współpracy na zasadach partnerskich. Umowa dotyczy włączenia do oferty Adv.pl rozwiązania badawczego dostarczanego przez Gemius SA – badania gemiusTraffic. Badanie gemiusTraffic dostarcza informacji o zachowaniu internautów na witrynach internetowych. W procesie badawczym analizowane są poszczególne wizyty wykonywane przez internautów, prezentowane są

Adv.pl partnerem Gemius SA więcej »

Scroll to Top