Najwięksi reklamodawcy w Google AdWords
Serwis AdAge dotarł do dokumentów, które przedstawiają wydatki korporacji na reklamę w platformie Google AdWords. Najwięcej na promocję przeznaczył koncern AT&T – w czerwcu nieco ponad 8 mln dolarów.
Serwis AdAge dotarł do dokumentów, które przedstawiają wydatki korporacji na reklamę w platformie Google AdWords. Najwięcej na promocję przeznaczył koncern AT&T – w czerwcu nieco ponad 8 mln dolarów.
Bank Millennium podpisał z agencją Zieltraffic umowę w zakresie prowadzenia działań reklamowych i sprzedażowych w Google AdWords. Współpraca między firmami ma potrwać trzy lata.
Bank Millennium wybrał agencję do obsługi działań SEM więcej »
14 października br. odbyło się kolejne już spotkanie branżowe z cyklu „Google dla agencji”, organizowane przez Google Polska.
Sieć afiliacyjna Novem podpisała umowę o współpracy z PTK Centertel, operatorem sieci komórkowej Orange.
Amerykański sąd apelacyjny oświadczył, że używanie w ramach platformy Google AdWords słów wprost odnoszących się do znaków handlowych jest, zgodnie z prawem federalnym, wykorzystywaniem w celach komercyjnych.
Google pod lupą za słowa związane ze znakami handlowymi więcej »
Kompass Poland i agencja interaktywna Kompan.pl podpisały umowę o współpracy partnerskiej. Umowa dotyczy pośrednictwa sprzedaży produktów wyszukiwarkowych klientom Kompass. Dzięki współpracy z Kompan.pl , klienci Kompass otrzymają gwarancję kierowania ruchu z grupy docelowej na ich własne witryny www. – Jest to wyjątkowa oferta na rynku kierowana do małych i średnich firm z gwarancją efektu za
W minionym tygodniu status Google AdWords Professional zyskała Małgorzata Kucharska, specjalista ds. promocji w poznańskiej spółce Sunrise System. Certyfikat poświadcza znajomość zasad zarządzania kampaniami linków sponsorowanych dla wielu klientów oraz umiejętności wdrażania zaawansowanych czynności optymalizacyjnych. System Google Adwords jako program reklamowy jest źródłem dochodu dla korporacji oraz jedyną płatną możliwością wpłynięcia na to, jakie wyniki