Google AdWords

Najwięksi reklamodawcy w Google AdWords

Serwis AdAge dotarł do dokumentów, które przedstawiają wydatki korporacji na reklamę w platformie Google AdWords. Najwięcej na promocję przeznaczył koncern AT&T – w czerwcu nieco ponad 8 mln dolarów.

Google dla agencji

14 października br. odbyło się kolejne już spotkanie branżowe z cyklu „Google dla agencji”, organizowane przez Google Polska.

Kompass Poland z Kompan.pl

Kompass Poland i agencja interaktywna Kompan.pl podpisały umowę o współpracy partnerskiej. Umowa dotyczy pośrednictwa sprzedaży produktów wyszukiwarkowych  klientom Kompass. Dzięki współpracy z Kompan.pl , klienci Kompass otrzymają gwarancję kierowania ruchu z grupy docelowej na ich własne witryny www.  – Jest to wyjątkowa oferta na rynku kierowana do małych i średnich firm z gwarancją efektu za …

Kompass Poland z Kompan.pl więcej »

Kolejny certyfikowany specjalista

W minionym tygodniu status Google AdWords Professional zyskała Małgorzata Kucharska, specjalista ds. promocji w poznańskiej spółce Sunrise System. Certyfikat poświadcza znajomość zasad zarządzania kampaniami linków sponsorowanych dla wielu klientów oraz umiejętności wdrażania zaawansowanych czynności optymalizacyjnych. System Google Adwords jako program reklamowy jest źródłem dochodu dla korporacji oraz jedyną płatną możliwością wpłynięcia na to, jakie wyniki …

Kolejny certyfikowany specjalista więcej »

Przewiń do góry