Grono.net

Do kina z Grono.net

Serwis grono.net nawiązał współpracę partnerską z wytwórnią Warner Bros. Będzie ona polegać na organizacji pokazów przedpremierowych największych kinowych hitów, na które zapraszani będą także aktywni Gronowicze. Serwis grono.net podpisał umowę partnerską z wytwórnią Warner Bros. Rozpoczęta w maju tego roku współpraca polegać będzie na organizowaniu przez Grono pokazów przedpremierowych wybranych filmów w sieci kin Silver […]

Do kina z Grono.net więcej »

Geolokalizacja w serwisie grono.net

Dzięki nowej funkcji każdy użytkownik grono.net może szukać znajomych po całym świecie. W marcu 2007 roku serwis grono.net wprowadził geolokalizację. Nowa funkcjonalność pozwala użytkownikom serwisu odnaleźć innych gronowiczów znajdujących się w dowolnym miejscu na kuli ziemskiej. Każdy Gronowicz może umieścić swoje położenie na mapie i odszukać innych użytkowników serwisu zamieszkujących dowolne miejsce na Ziemi. Poszukiwań

Geolokalizacja w serwisie grono.net więcej »

Przegląd prasy 2007-01-18

Tele2 chce zdobyć 10 proc. polskiego rynku Internet z kablówki goni neostradę tp Marne zabezpieczenia serwerów MON Tele2 zaoferuje wkrótce internet Twoje dane z grono.net są w wynikach Google AOL oferuje 900 mln USD za TradeDoubler Tele2 chce zdobyć 10 proc. polskiego rynku Operator telekomunikacyjny Tele2 Polska chce w ciągu dwóch lat objąć swoim abonamentem

Przegląd prasy 2007-01-18 więcej »

Nowe grono.net

Wraz z Nowym Rokiem grono.net zmieniło swoje oblicze. Nowa odsłona została zaprojektowana zgodnie z sugestiami użytkowników. Jest skonstruowana wokół najczęściej używanych funkcji, prostsza wizualnie, lepiej wykorzystuje powierzchnie ekranu współczesnych monitorów. „grono.net jest definicją serwisu społecznościowego w Polsce. Z ponad 1 mln użytkowników już jesteśmy liderem WEB 2.0, a nasze plany do końca 2007 roku przewidują

Nowe grono.net więcej »

3 miliony użytkowników Fotka.pl

W serwisie społecznościowym Fotka.pl założono trzymilionowe konto. Serwis odwiedza ponad 2 miliony internautów miesięcznie, generując ponad 400 milionów odsłon. Każdego miesiąca do społeczności Fotkowiczów dołącza ponad 200 tysięcy internautów. Większość z nich (60%) to uczniowie i studenci w wieku 15-24 lat, natomiast prawie jedna trzecia to użytkownicy starsi, powyżej 24 lat. Oprócz przeglądania i oceniania

3 miliony użytkowników Fotka.pl więcej »

Pierwszy sponsoring na grono.net

Sukcesem zakończyła się pierwsza kampania sponsoringowa, przeprowadzona przez sieć reklamową Ad.net, w największej zamkniętej społeczności w polskim internecie – serwisie grono.net. Wyzwanie na wejście w tak zdecydowaną i widoczną obecność, podjęła Mennica Polska za pośrednictwem Firmy Reklamowej KUC promująca konkurs ’Ładuj po nagrody’. W ramach sponsoringu, w ostatnich dwóch tygodniach listopada, wygląd serwisu grono.net został

Pierwszy sponsoring na grono.net więcej »

Grono.net w Ad.net

Sieć reklamy internetowej Ad.net SA rozpoczęła współpracę z serwisem Grono.net – największą polską społecznością internetową. Grono.net to unikatowy w Polsce serwis skupiający rozbudowane zamknięte społeczności przyjaciół i znajomych. Idea ’zamkniętych społeczności internetowych’ polega na zawieraniu i utrzymaniu znajomości poprzez stronę internetową dostępną tylko dla zalogowanych użytkowników. Dołączyć do Grona można na zaproszenie osoby już zarejestrowanej

Grono.net w Ad.net więcej »

Przewijanie do góry