Grzegorz Kurowski

K2 inwestuje w usability

Firma marketingowo-technologiczna K2 Internet SA tworzy samodzielną strukturę wyspecjalizowaną w badaniach i projektowaniu usability, której szefem i udziałowcem będzie Eryk Orłowski. Nowa struktura powstanie w październiku b.r. pod marką Komitywa.com, jako samodzielna część Grupy K2 Internet SA. Komitywa świadczyć będzie usługi w zakresie testów użyteczności i dostępności, projektowania architektury informacji i funkcjonalności, a także usługi […]

K2 inwestuje w usability więcej »

Zmiany na szczycie K2

W związku z rozwojem oraz w ramach przygotowań do planowanego na drugi kwartał bieżącego roku debiutu giełdowego, K2 Internet SA wzmacnia zarząd i porządkuje strukturę organizacyjną i kapitałową. Michał Lach, założyciel i współtwórca sukcesu rynkowego K2, od lutego b.r. jest Przewodniczącym Rady Nadzorczej. Będzie dbał o dalszy rozwój K2, koncentrując się m.in. na aliansach strategicznych

Zmiany na szczycie K2 więcej »

Trzy projekty K2 dla branży FMCG

W ciągu ostatnich kilku tygodni K2 uruchomiła trzy nowe serwisy internetowe dla firm Coca-Cola, Delecta i Danone. K2 przygotowała i uruchomiła świąteczną platformę interaktywną dla firmy Coca-Cola: 'Poczuj Magię Świąt!’. Powstała ona jako wsparcie sprzedaży promocyjnej zorganizowanej z okazji świąt Bożego Narodzenia. Serwis został dostrzeżony również za granicą. W listopadzie 2005 został dodany do prestiżowego

Trzy projekty K2 dla branży FMCG więcej »

K2 podsumowuje rok

W minionym roku, K2 Internet S.A. podwoiła wynik finansowy, pozyskała kilkunastu klientów, zdobyła 7 nagród i wyróżnień reklamowych oraz rozwinęła współpracę z partnerami technologicznymi. Według danych przed audytem, K2 osiągnęła w ubiegłym roku sprzedaż na poziomie 6.348 tys. zł, co oznacza 15% wzrost w stosunku do 2003 roku. Wynik EBITDA spółki wyniósł 0,7 mln zł

K2 podsumowuje rok więcej »

Międzynarodowy kontrakt K2 Internet

URSA International, europejski producent materiałów izolacyjnych, wybrał agencję K2 jako centralnego partnera w realizacji projektu internetowego obejmującego 11 krajów. Agencja interaktywna K2 rozpoczęła współpracę z centralą firmy URSA International w Niemczech. W ramach tej współpracy, K2 przygotuje i zrealizuje kompleksowy projekt obejmujący równolegle 11 krajowych serwisów internetowych klienta. Celem projektu od strony kreatywnej jest ujednolicenie

Międzynarodowy kontrakt K2 Internet więcej »

K2 Internet rozwija obsługę klientów motoryzacyjnych

Agencja e-marketingowa K2 Internet rozszerza współpracę z firmą Michelin oraz uczestniczy w kampanii nowego modelu Volvo. Projekty realizowane przez K2 dla obu tych firm motoryzacyjnych wiążą się z wymiernymi sukcesami marketingowymi oraz nagrodami za kreację. Firma Michelin, globalny lider w branży oponiarskiej, podjęła decyzję o powierzeniu K2 Internet większości swoich działań internetowych w Polsce nie

K2 Internet rozwija obsługę klientów motoryzacyjnych więcej »

DWS nowym klientem K2 Internet

W listopadzie agencja K2 Internet rozpoczęła współpracę w zakresie interaktywnej komunikacji marketingowej z towarzystwem funduszy inwestycyjnych DWS Polska. DWS Polska TFI S.A. jest jednym z liderów wśród firm zarządzających funduszami inwestycyjnymi w Polsce. Firma prowadzi działalność od 1997 roku i wchodzi w skład Grupy Deutsche Bank. Umowa pomiędzy DWS i K2 Internet dotyczy przygotowania i

DWS nowym klientem K2 Internet więcej »

Scroll to Top