Łukasz Wejchert przejmuje LeadR

Opublikowano: 2 czerwca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Kolejną spółką, która zyskała zainteresowanie Łukasza Wejcherta jest LeadR, agencja direct marketingu. Poprzednim właścicielem spółki było Cube Group, należące do funduszy Xevin Investments oraz IQ Partners. Kwoty transakcji nie ujawniono.

Sylwester KozakŁukasz Wejchert przejmuje LeadR

Golonka, Humeniuk i Rusiecki powołali Xevin Investments

Opublikowano: 12 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Xevin Investments – nowo powstały polski fundusz specjalizujący się w sektorze nowych mediów i technologii – działalność swoją skoncentruje na rynku Europy Centralnej i Wschodniej. Misją Xevin Investments jest podnoszenie wartości spółek portfelowych poprzez wspieranie ich rozwoju kapitałem, doradztwem, oraz sprawdzonymi rozwiązaniami z dziedziny marketingu, sprzedaży, logistyki i technologii. Fundusz w przeciągu 12 miesięcy zainwestuje 10 mln złotych. Oferta Xevin …

Hanna LaskowskaGolonka, Humeniuk i Rusiecki powołali Xevin Investments

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

Opublikowano: 14 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet rozpoczęły wspólne wdrożenie Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Niedostępny dotąd w Polsce system stworzony został przez berlińską firmę nugg.ad. Predykcyjne Targetowanie Behawioralne polega na emisji reklam dobranych zależnie od pogłębionego profilu behawioralnego danego internauty. Profil taki tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo uwzględniane są tu dane pochodzące …

Hanna LaskowskaWspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

Przegląd prasy 2007-07-05

Opublikowano: 5 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , ,

Zumi.pl zdobył 1,8 mln użytkowników Google dla organizacji pozarządowych Dwunasty zakup Google w 2007 r. Plus ma nowego prezesa IAB Polska: zmiany Zumi.pl zdobył 1,8 mln użytkowników Prawie 1,8 mln użytkowników zdobył w pierwszym miesiącu działania serwis Zumi.pl. Jego właściciel – portal Onet.pl – uważa projekt za sukces Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4291195.html?skad=rss Google dla organizacji pozarządowych Kolejna społeczna inicjatywa Googla została zaprezentowana …

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-07-05

Start reklamy opartej na streamingu

Opublikowano: 24 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

18 sierpnia po raz kolejny wystartowała internetowa kampania wykorzystująca streaming. Tym razem klientem, który zdecydował się wykorzystać tę cały czas nową i innowacyjną formę reklamy, jest PTK Centertel, przy okazji realizacji kampanii Taryfa Malejąca dla Firm. Internauci odwiedzający niektóre witryny tematyczne sieci Ad.net (VAT, PIT, Parkiet, Expander, CIRE, EkoInfo, Brief, Infor) mają możliwość obejrzenia reklamówki telewizyjnej Idei, zaimplementowanej do form …

Sylwester KozakStart reklamy opartej na streamingu

Mercedes interaktywny

Opublikowano: 27 maja 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W marcu DaimlerChrysler wprowadził na rynek nowy, niecierpliwie oczekiwany, model – Mercedesa Klasy E. Przygotowana przez DaimlerChrysler Automotive Polska kampania towarzysząca pojawieniu się tego pojazdu objęła także świat wirtualny. Internetowe działania marketingowe, podjęte przez DCAP we współpracy z digital One, koncentrują się obecnie na specjalnym serwisie poświęconym Klasie E oraz pionierskiej w swoim charakterze kampanii banerowej, realizowanej we współpracy z …

Sylwester KozakMercedes interaktywny