Gwidon Humeniuk

Golonka, Humeniuk i Rusiecki powołali Xevin Investments

Xevin Investments – nowo powstały polski fundusz specjalizujący się w sektorze nowych mediów i technologii – działalność swoją skoncentruje na rynku Europy Centralnej i Wschodniej. Misją Xevin Investments jest podnoszenie wartości spółek portfelowych poprzez wspieranie ich rozwoju kapitałem, doradztwem, oraz sprawdzonymi rozwiązaniami z dziedziny marketingu, sprzedaży, logistyki i technologii. Fundusz w przeciągu 12 miesięcy zainwestuje

Golonka, Humeniuk i Rusiecki powołali Xevin Investments więcej »

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet rozpoczęły wspólne wdrożenie Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Niedostępny dotąd w Polsce system stworzony został przez berlińską firmę nugg.ad. Predykcyjne Targetowanie Behawioralne polega na emisji reklam dobranych zależnie od pogłębionego profilu behawioralnego danego internauty. Profil taki tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet więcej »

Przegląd prasy 2007-07-05

Zumi.pl zdobył 1,8 mln użytkowników Google dla organizacji pozarządowych Dwunasty zakup Google w 2007 r. Plus ma nowego prezesa IAB Polska: zmiany Zumi.pl zdobył 1,8 mln użytkowników Prawie 1,8 mln użytkowników zdobył w pierwszym miesiącu działania serwis Zumi.pl. Jego właściciel – portal Onet.pl – uważa projekt za sukces Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4291195.html?skad=rss Google dla organizacji pozarządowych Kolejna

Przegląd prasy 2007-07-05 więcej »

Start reklamy opartej na streamingu

18 sierpnia po raz kolejny wystartowała internetowa kampania wykorzystująca streaming. Tym razem klientem, który zdecydował się wykorzystać tę cały czas nową i innowacyjną formę reklamy, jest PTK Centertel, przy okazji realizacji kampanii Taryfa Malejąca dla Firm. Internauci odwiedzający niektóre witryny tematyczne sieci Ad.net (VAT, PIT, Parkiet, Expander, CIRE, EkoInfo, Brief, Infor) mają możliwość obejrzenia reklamówki

Start reklamy opartej na streamingu więcej »

Mercedes interaktywny

W marcu DaimlerChrysler wprowadził na rynek nowy, niecierpliwie oczekiwany, model – Mercedesa Klasy E. Przygotowana przez DaimlerChrysler Automotive Polska kampania towarzysząca pojawieniu się tego pojazdu objęła także świat wirtualny. Internetowe działania marketingowe, podjęte przez DCAP we współpracy z digital One, koncentrują się obecnie na specjalnym serwisie poświęconym Klasie E oraz pionierskiej w swoim charakterze kampanii

Mercedes interaktywny więcej »

Scroll to Top