Home.pl

Statystyki stat.pl dla klientów home.pl

home.pl, dostawca usług internetowych, oferuje swoim Klientom wykorzystanie profesjonalnych statystyk stat.pl analizujących ruch w serwisach internetowych. Od 15 września użytkownicy usług Business Server i Business Server PRO, na mocy umowy partnerskiej, zyskali bezpłatny dostęp do innowacyjnego systemu monitorującego ruch w serwisach internetowych dostarczonego przez firmę stat.pl – statHosting. Statystyki stat.pl dostarczają m.in. informacje o oglądalności […]

Statystyki stat.pl dla klientów home.pl więcej »

4.4 mln zł przychodów home.pl

home.pl, dostawca usług internetowych, w pierwszym półroczu 2004 roku zanotował wzrost sprzedaży o blisko 50 procent. Spółka prognozuje, iż w 3 i 4 kwartale dynamika sprzedaży będzie jeszcze wyższa. W pierwszych dwóch kwartałach 2004r. home.pl utrzymała wysoki, kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży usług internetowych, co korzystnie wpłynęło się na wyniki finansowe spółki. W tym okresie przychody firmy

4.4 mln zł przychodów home.pl więcej »

Netpunkty w home.pl

home.pl, dostawca usług internetowych, uruchomił program premiujący Klientów usług webhostingowych. W pierwszym roku funkcjonowania skorzysta z niego ponad 60 tys. firm i osób prywatnych. Netpunkty to nowy program premiujący Klientów usług webhostingowych home.pl. Użytkownicy opłacający usługi otrzymują punkty, które mogą wymieniać na nagrody oferowane przez home.pl i Partnerów programu. Obecnie istnieje możliwość wykorzystania punktów do

Netpunkty w home.pl więcej »

Większe konta również w home.pl

home.pl, dostawca usług internetowych, zwiększa do 200MB pojemność kont poczty elektronicznej zachowując dotychczasowe ceny usług. Od 8 lipca zarówno nowi jak i dotychczasowi Klienci kont „Personal email” w home.pl mają do dyspozycji skrzynki pocztowe o pojemności 200MB. Powiększenie konta o dodatkowe 100MB stwarza nowe możliwości wykorzystania go w biznesie jak i do celów prywatnych –

Większe konta również w home.pl więcej »

Home.pl – o połowę taniej niż w NASK

home.pl, dostawca usług internetowych, wprowadził nowy cennik dla usług rejestracji i utrzymania domen internetowych. Firma zdecydowała również o kontynuacji akcji promocyjnej „Domeny za złotówkę”. Obniżka objęła tym razem domenę krajową (.pl), domeny funkcjonalne (.com.pl, .net.pl, .org.pl) oraz regionalne. Ceny rejestracji oraz utrzymywania dla tego typu domen spadły o ponad 15 proc. i wynoszą obecnie odpowiednio

Home.pl – o połowę taniej niż w NASK więcej »

Nowe zabezpieczenia antyspamowe w home.pl

home.pl, dostawca usług internetowych, udostępnił swoim klientom nowe zabezpieczenia zwiększające ochronę kont pocztowych przed spamem. Umożliwiają one przechwytywanie niechcianej poczty ze skutecznością do 90 procent. To najbardziej zaawansowane rozwiązanie antyspamowe w Polsce dla użytkowników komercyjnych kont poczty elektronicznej. Użytkownicy poczty elektronicznej home.pl posiadają obecnie możliwość indywidualnego definiowania reguł blokujących niechciane wiadomości m.in. poprzez odrzucanie listów

Nowe zabezpieczenia antyspamowe w home.pl więcej »

2.18 mln zł zysku Home.pl po 3 kwartałach

home.pl, dostawca usług internetowych, po trzech kwartałach 2003 roku zanotował wzrost przychodów z tytułu sprzedaży usług, co jest efektem wzmożonego popytu na usługi hostingowe oraz wprowadzenia do oferty nowych produktów. Spółka prognozuje też większy od planowanego zysk brutto za bieżący rok, ma on wynieść ponad 3 mln złotych. W ciągu trzech kwartałów bieżącego roku przychody

2.18 mln zł zysku Home.pl po 3 kwartałach więcej »

Scroll to Top