HYPERmedia

HYPERmedia dla Europy

Agencja HYPERmedia przygotowała od strony technicznej i oddała do użytku nowy serwis internetowy Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Dostępny jest pod adresem http://www.europa.delpol.pl Zawiera wyczerpujące i najbardziej aktualne informacje na temat pozycji Polski na tle Unii Europejskiej. Zakres prac związanych z projektem przewidywał wykonanie nowej wizualizacji oraz stworzenie na jej podstawie zupełnie nowego serwisu internetowego. […]

HYPERmedia dla Europy więcej »

Nauczyli się w 3 lata…

Nauka.pl, jeden z największych internetowych serwisów edukacyjnych, święci już swoje 3 urodziny. Z tej okazji cały portal został gruntownie zmodernizowany. Zmieniono szatę graficzną, dzięki której wygląd wortalu stał się bardziej przyjazny dla użytkowników. Najważniejsze zmiany dokonały się jednak pod „skórą”, czyli w obrębie warstwy technologicznej. Cały serwis został oparty na systemie zarządzania treścią, opracowanym przez

Nauczyli się w 3 lata… więcej »

HYPERmedia dla WiK Warszawa i Kultura

Agencja interaktywna HYPERmedia wykonała i oddała do użytku serwis internetowy nowego, stołecznego miesięcznika kulturalnego „WiK Warszawa i Kultura” www.wik.com.pl Dzięki niemu internauci mają łatwiejszy dostęp do szczegółowych informacji o wydarzeniach i placówkach kulturalnych stolicy. Zaledwie kilka miesięcy temu w warszawskich kioskach pojawił się nowy miesięcznik kulturalny „WiK Warszawa i Kultura”. Szybko pozyskał szerokie grono czytelników

HYPERmedia dla WiK Warszawa i Kultura więcej »

Skuteczna Era

W czerwcu został przeprowadzona kampania PTC ERA związana z Mistrzostwami Świata. Agencja HYPERmedia zajęła się planowaniem mediów internetowych oraz wykonaniem wszystkich użytych w jej trakcie kreacje. W czasie 30 dni promocji z kreacjami miało kontakt aż 3 270 000 internautów. Średni CTR wyniósł 1,31% a średni Click Per User 7,23%. Kampania bannerowa ERA Mistrzostwa Świata

Skuteczna Era więcej »

CTR 5% w kampanii KRKA

Na zlecenie firmy farmaceutycznej KRKA, agencja HYPERmedia przeprowadziła kampanię internetową promującą produkowane przez firmę preparat Lecytyna E. Wyniki kampanii – wskaźnik CTR o wartości 5% – potwierdza wysoką skuteczność Internetu jako kanału również dla promocji produktów farmaceutycznych. Polskie przedstawicielstwo słoweńskiej firmy KRKA po raz pierwszy zdecydowało się na przeprowadzenie kampanii internetowej na rzecz swoich farmaceutyków.

CTR 5% w kampanii KRKA więcej »

Internet po Polsku jeszcze dynamiczniej

HYPERmedia i Interia.pl „przyspieszyły” wybierając narzędzie uzupełniające promocję internetu. Tym razem po działaniu w ramach „Internet Rally Team” przyszła kolej na sponsoring jedynej polskiej załogi startującej w FIA GT Championships. „Nadal pozostajemy w konwencji oddziaływania poprzez motoryzację, postanowiliśmy tylko podgrzać atmosferę o kilkaset koni mechanicznych” – powiedział Sławomir Stępniewski prezes HYPERmedia. „Gdy coś jest ekscytujące,

Internet po Polsku jeszcze dynamiczniej więcej »

Nowy serwis o kulturze

PKO Bank Polski – wyłączny sponsor produkcji filmu o wybitnym polskim kompozytorze – „Chopin – Pragnienie Miłości” uruchomił serwis internetowy poświęcony kulturze narodowej. Obecnie, serwis zawiera szczegółowe informacje o filmie, którego premiera odbyła się 1 marca. Wykonanie serwisu bank powierzył agencji, dbającej o jego wizerunek w sieci Internet – firmie HYPERmedia. Największy polski bank od

Nowy serwis o kulturze więcej »

Przewijanie do góry