IDMNet

Wspólne badanie użytkowników w sieciach reklamowych

Czołowe sieci reklamowe: ARBOmedia, Ad.net oraz IDMnet wraz z firmami I-Metria i Global eMarketing rozpoczynają wspólne badanie profili internautów o nazwie „Prawdziwy Profil”. Zgodnie z podpisana w dniu 11 października br. umową strony wspólnie będą realizować badanie profili użytkowników witryn zrzeszonych w sieciach reklamowych w oparciu o badania typu user-centric oraz site-centric. Celem badania jest […]

Wspólne badanie użytkowników w sieciach reklamowych więcej »

Sukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie

Super Media Interactive przygotowała i przeprowadziła w miesiącach czerwiec-lipiec 2002 kampanię promocyjną dla firmy Skanska Rezydencje. Celem właśnie zakończonej kampanii było przede wszystkim zwiększenie świadomości marki, poinformowanie o rozszerzonej ofercie, a co za tym idzie zmianie pozycjonowania (oferowanie mieszkań dla różnych segmentów rynku), jak również wygenerowanie ruchu na reklamowanym serwisie (http://www.skanskarezydencje.pl). W ramach akcji promocyjnej

Sukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie więcej »

Nowy wizerunek e-click.pl

Miło nam poinformować iż wortal e-click.pl którego celem jest wprowadzanie świeżych informacji, przedstawianie nowych punktów widzenia i poglądów oraz doświadczenia specjalistów branży internetowej zajmujących się marketingiem, reklamą, public relations w ostatnim czasie zmienił swój wizerunek i sposób pozycjonowania. Odświeżony wortal z nowym layoutem ma pełnić rolę informacyjną oraz kompendium wiedzy z zakresu marketingu, mediów i

Nowy wizerunek e-click.pl więcej »

Standard badania profili internautów

Trzy największe w Polsce internetowe sieci reklamowe podpisały porozumienie o wprowadzeniu jednolitego standardu badania tzw. profili internautów, którzy odwiedzają witryny należące do poszczególnych sieci. Dokument podpisany został 2 kwietnia br. w siedzibie firmy IDMnet przez przedstawicieli Ad.net, ARBOmedia oraz IDMnet. Celem porozumienia jest uporządkowanie rynku badań marketingowych, na którym obecnie stosowanych jest kilka różnych metod

Standard badania profili internautów więcej »

Wortal CHIP Online sprofilował swoich użytkowników

Badania „Audiance Profile”, w których udział wzięło 7222 użytkowników, przeprowadziła firma badawcza SMG/KRC Poland Media na zlecenie spółki IDM.Net. Badania te mają pomóc przy lepszym dostosowaniu oferty serwisu do wymagań użytkowników oraz w ustalaniu mediaplanów przez agencje, domy mediowe i brokerów. Najważniejszym wynikiem badań jest określenie, że aż 92% użytkowników witryny to mężczyźni. Najczęściej witrynę

Wortal CHIP Online sprofilował swoich użytkowników więcej »

Wortal CHIP Online poprawia swoją oglądalność

W porównaniu ze styczniem CHIP Online poprawił w lutym swoją oglądalność o prawie 9%. Osiągnięta liczba odsłon to ponad 3 miliony 370 tysięcy odsłon. Poprawiono również dzienny rekord odsłon, i tak 26 lutego (wtorek) odnotowano 172 233 odsłony. Jak zapowiadano w grudniu 2001 roku, serwis uruchamia coraz więcej podserwisów, które uzupełniają ofertę dla użytkowników. Po

Wortal CHIP Online poprawia swoją oglądalność więcej »

CHIP Online partnerem IDMnet

Wiodąca na rynku polskim sieć reklamowa IDMnet (http://www.idm.net.pl) podpisała umowę o współpracy z najpopularniejszym wortalem tematycznym Chip Online (http://www.chip.pl). W ramach porozumienia IDMnet zapewni wortalowi obsługę techniczną i monitoring reklamy internetowej. Dzięki wykorzystywanemu przez IDMnet DoubleClick AdServer Network (najbardziej zaawansowanej na świecie technologii, pozwalającej na profesonalne zarządzanie kampaniami reklamowymi w Internecie) na wortalu CHIP Online

CHIP Online partnerem IDMnet więcej »

Scroll to Top