IDMNet

Bogatszy vortal Urzadzamy.pl

Należący do MURATORA vortal Urzadzamy.pl wzbogacił się o serwis Dobrewnetrze.pl (www.dobrewnetrze.pl). To miejsce w internecie zostało specjalnie stworzone dla potrzeb redakcji miesięcznika „Dobre Wnętrze”. Pozwala jej nie tylko prezentować zawartość bieżącego numeru magazynu, dzielić się gromadzonymi przez lata doświadczeniami i wiedzą, ale przed wszystkim korzystać z możliwości, jakie stwarza internet – prowadzić redakcyjny blog, zamieszczać […]

Bogatszy vortal Urzadzamy.pl więcej »

Epuls wzmacnia struktury sprzedaży i otwiera oddział w Warszawie

Serwis społecznościowy Epuls otwiera warszawski oddział biura sprzedaży reklam. Przedstawicielem firmy w Warszawie będzie Paweł Gordon, który dołączył do firmy na początku maja. Otwarcie biura sprzedaży w Warszawie jest jednym z elementów przyjętej przez Epuls strategii mającej zwiększyć wpływy z reklamy w ogólnej strukturze przychodów serwisu. Pod koniec stycznia tego roku firma otworzyła biuro sprzedaży

Epuls wzmacnia struktury sprzedaży i otwiera oddział w Warszawie więcej »

Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam

Serwis społecznościowy Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam. Obok działającej w Krakowie centrali zostanie wkrótce uruchomiony oddział w Warszawie. Od marca br. obowiązywać zacznie także nowa oferta i cennik dla klientów agencyjnych i bezpośrednich. Otwarcie własnego biura sprzedaży reklam jest związane ze zmianą strategii sprzedażowej Epulsa. W dotychczasowej strukturze przychodów serwisu wpływy z reklamy stanowiły

Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam więcej »

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet rozpoczęły wspólne wdrożenie Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Niedostępny dotąd w Polsce system stworzony został przez berlińską firmę nugg.ad. Predykcyjne Targetowanie Behawioralne polega na emisji reklam dobranych zależnie od pogłębionego profilu behawioralnego danego internauty. Profil taki tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet więcej »

Wzmocnienia w IDMnet na 10 lecie sieci

W zbliżającą się 10-tą rocznicę swojego funkcjonowania, sieć reklamy internetowej IDMnet chce wzmocnić swoją pozycję na rynku reklamy on-line. W ostatnich dniach spółka podpisała umowy, dzięki którym pozyskała istotnych partnerów z branży budowlanej, turystycznej, zdrowotnej i rozrywkowej. Ma to zapewnić dynamiczny rozwój produktów tematycznych oferowanych przez sieć oraz stworzenie ofert w obszarach dotychczas nieobsługiwanych przez

Wzmocnienia w IDMnet na 10 lecie sieci więcej »

Trendz.pl w sieci IDMnet

Sieć reklamy internetowej IDMnet rozpoczęła współpracę z Trendz.pl. Serwis jest wortalem społecznościowym o charakterze trendotwórczym skierowanym do mieszkańców dużych miast. Trendz.pl wejdzie w skład pakietu Premium club&music oferowanego przez IDMnet. Trendz.pl rozpoczął swoją działalność w styczniu 2007. Misją serwisu jest selekcjonowanie wszystkiego co interesujące w przestrzeni miejskiej, zwłaszcza wielkomiejskiej. Wortal zawiera część społecznościową – klub.trendz.pl

Trendz.pl w sieci IDMnet więcej »

Projekt reklamowy radia ESKA i sieci IDMnet

Radio ESKA i sieć reklamy internetowej IDMnet łączą siły przy planowaniu i sprzedaży kampanii reklamowych przez uruchomienie Platformy Komunikacyjnej. Oferta ma na celu lepsze wykorzystanie potencjałów reklamowych obydwu rodzajów mediów: radia i Internetu. Wspólny projekt radia ESKA i sieci IDMnet nosi nazwę Platformy Komunikacyjnej i wykorzystuje komplementarność obydwu mediów. Radio i Internet to media o

Projekt reklamowy radia ESKA i sieci IDMnet więcej »

Scroll to Top