IMPartner

Henryka Bochniarz online

Popierana przez Partię Demokratyczną Henryka Bochniarz zdecydowała się na przygotowanie własnego serwisu internetowego. Strona wyróżnia się dynamiką, uzyskaną dzięki multimediom oraz stworzeniu internetowej społeczności skupionej wokół rozbudowanego forum. Serwis, przygotowany przez agencję interaktywną IMPartner w oparciu o zaawansowaną technologię JetCMS, znajduje się pod adresem bochniarz.pl. Zawiera liczne materiały przybliżające program wyborczy oraz osobę Henryki Bochniarz. […]

Henryka Bochniarz online więcej »

IMPartner twórcą serwisu WWW dla BPH Leasing S.A.

Na zlecenie BPH Leasing S.A. agencja interaktywna IMPartner wykonała serwis WWW przeznaczony dla klientów i partnerów handlowych BPH Leasing. W serwisie użytkownicy znajdą wszelkie niezbędne informacje na temat spółki, oferty produktowej (leasing pojazdów, maszyn i urządzeń, sprzętu biurowego, sprzętu medycznego, nieruchomości oraz zarządzanie flotą), a także bogatą ofertę sprzętu poleasingowego. Specjalnie dla partnerów handlowych został

IMPartner twórcą serwisu WWW dla BPH Leasing S.A. więcej »

Ad.net oferuje boksy reklamowe w wyszukiwarce Google

Od 1 lipca sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzyła swoją ofertę reklamy w wyszukiwarkach o zakup linków sponsorowanych w Google. Dotychczas kampanie prowadzone były w wyszukiwarce NetSprint. Wartością dodaną oferty jest bieżąca analiza i optymalizacja kampanii za pomocą systemu ad.SEO, opracowanego przez agencję interaktywną IMPartner. ad.SEO umożliwia maksymalizowanie efektywności kampanii, również poprzez agregowanie i analizę

Ad.net oferuje boksy reklamowe w wyszukiwarce Google więcej »

IMP tworzy serwis dla producenta cukru

Oprócz informacji o marce ’Srebrna Łyżeczka’ i dokładnego opisu poszczególnych produktów, Internauci znajdą wiadomości dotyczące cukru – jego historii, właściwości odżywczych, sposobów produkcji, walorów smakowych poszczególnych odmian itd. W dziale 'Cukiernia Srebrnej Łyżeczki’ zamieszczone są przepisy na przeróżne słodkości, praktyczne porady kulinarne i ciekawostki. Użytkownicy mogą oceniać przepisy i przesyłać je do znajomych za pośrednictwem

IMP tworzy serwis dla producenta cukru więcej »

IMPartner dla Discovery Networks Poland

11 października wystartowała nowatorska kampania reklamowa informująca Internautów o nowym cyklu programów na kanale Discovery – Zero Hour. Kreacja do kampanii została przygotowana przez agencję Interactive Marketing Partner Polska. Jest to najbardziej zaawansowana technologicznie kampania w polskim Internecie – prócz tradycyjnych elementów, takich jak grafika i tekst, wykorzystuje streaming, czyli technologię, która umożliwia przesył dźwięku

IMPartner dla Discovery Networks Poland więcej »

Scroll to Top