Inteligo

Inteligo zmienia ceny

Wprowadzane zmiany tworzą elastyczną ofertę cenową produktów i usług oferowanych w ramach konta Inteligo. Głównym założeniem tych zmian jest premiowanie aktywnych klientów, czyli tych posiadaczy kont Inteligo, którzy mają depozyty na kontach (wystarczy średnia wysokość salda na poziomie 100 PLN) oraz przynajmniej raz w miesiącu przeprowadzają jedną transakcję bankową. Jedną ze zmian jest wprowadzenie opłat […]

Inteligo zmienia ceny więcej »

Nowe oferty w Pasażu Finansowym WP

Wraz z początkiem nowego roku w Pasażu Finansowym Wirtualnej Polski (pasazfin.wp.pl) znalazły się nowe oferty i korzystne promocje: pakiet ubezpieczeń TUiR Partner S.A. „Partner rodziny”, atrakcyjne warunki sprzedaży kredytów mieszkaniowych GE Banku Mieszkaniowego dla użytkowników portalu WP oraz promocja Konta Inteligo, z możliwością wygrania komputerów firmy Compaq i 10.000 złotych. Wśród ubezpieczeń, które można zawrzeć

Nowe oferty w Pasażu Finansowym WP więcej »

mBank słucha klientów

Walka naszych krajowych e-banków wciąż trwa. Zarówno Inteligo jak i mBank starają się być coraz bliżej klientów. Dotychczas znaczącą przewagą konta Inteligo było konto firmowe (dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą). Wczoraj mBank poinformował o planach wprowadzenia konta firmowego dla swoich klientów. Miło zaskoczyć może z pewnością fakt, że to właśnie na forum mBanku został

mBank słucha klientów więcej »

Prosta płatność do ZUS w Inteligo

Nowe udogodnienie dla użytkowników firmowego konta Inteligo. Od 11 stycznia 2002 Klienci firmowego konta Inteligo samodzielnie rozliczający się z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych mogą zdefiniować na stałe płatność do ZUS. Dzięki temu nie trzeba już co miesiąc wpisywać podobnych danych do formularza przelewu do ZUS, a wystarczy jedynie podać kwotę transakcji. Zmiana potwierdza znaczenie jakie mają

Prosta płatność do ZUS w Inteligo więcej »

Nagroda mBanku i Inteligo

Konto Inteligo i mBank otrzymały nagrodę specjalną dziennika „Życie” za: „zmianę wyobrażenia Polaków o tym jak może wyglądać prowadzenie finansów osobistych i za najlepszy przykład jak twórczo i skutecznie używać Internetu w biznesie”. W uzasadnieniu czytamy: „Dziś oprocentowanie rachunków, szybkość i wygoda obsługi, poziom prowizji w mBanku i Inteligo stały się punktem odniesienia szczególnie dla

Nagroda mBanku i Inteligo więcej »

Inteligo w portalach

Startuje noworoczna promocja konta Inteligo. Promocja rozpoczęła się 7 stycznia br. na trzech portalach: onet.pl, wp.pl, gazeta.pl. Na zwycięzców czeka łącznie aż 21 kompletnych zestawów komputerowych iPAQ firmy Compaq oraz trzy nagrody główne po 10 000 złotych na koncie Inteligo. Na każdym z portali główna nagroda trafi do osoby, która otworzy za jego pomocą konto

Inteligo w portalach więcej »

52% Polaków zna Inteligo

Marka Inteligo jest najlepiej znaną marką usług bankowości bezpośredniej w Polsce. W badaniach przeprowadzonych przez Instytut GfK (metodą CATI) w grudniu 2001 wskaźnik znajomości marki Inteligo wyniósł aż 52%.Oznacza to, że od ostatniego badania przeprowadzonego we wrześniu wskaźnik znajomości marki Inteligo wzrósł aż o 19 punktów procentowych i jest obecnie o minimum 10 pp wyższy

52% Polaków zna Inteligo więcej »

Scroll to Top