INTERIA.PL

Pizzaportal.pl współpracuje z INTERIA.PL

Dzięki nawiązaniu współpracy PizzaPortal.pl ma szansę dotrzeć do znacznie większej liczby użytkowniów, użytkownicy Interia.pl uzyskają możliwość łatwiejszego zamawiania jedzenia.

Pizzaportal.pl współpracuje z INTERIA.PL 1

Monster i Interia łączą siły

Wszystkie oferty pracy oraz artykuły eksperckie z serwisu kariery monsterpolska.pl publikowane są teraz w portalu internetowym INTERIA.PL. Dzięki nawiązanej współpracy, użytkownicy serwisu praca.interia.pl uzyskali dostęp do tysięcy ofert z Polski oraz ponad 60-ciu międzynarodowych serwisów Monstera.

Świat w Kolorach Dulux od OS3

Ruszyła kampania internetowa wspierająca nowy, innowacyjny serwis InColours marki Dulux (AkzoNobel Decorative Paints). Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja interaktywna OS3 multimedia.

Współpraca AdSearch i Adkontekst

Należąca do Interia.pl S.A. sieć reklamowa AdSearch, rozpoczęła współpracę z firmą NetSprint.pl (właścicielem sieci Adkontekst.pl).

FreecoNet współpracuje z INTERIA.PL

FreecoNet SA – dostawca usługi telefonii internetowej dla domu i firm – podjął współpracę z jednym z najpopularniejszych polskich portali internetowych INTERIA.PL. Jej wynikiem jest powstanie zupełnie nowego serwisu Halo Interia (www.halo.interia.pl), który umożliwia korzystanie z telefonii VoIP oraz bogatego pakietu usług dodanych.

Sondaż MSWiA na temat roli internetu w Polsce

Zakończyło się sondażowe badanie MSWiA na temat roli internetu w Polsce, przeprowadzone przy udziale największych polskich portali – Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, o2.pl i WP.pl oraz firmy Polskie Badania Internetu. Ze względu na charakter badania, było ono realizowane na losowo dobranej próbie internautów. Badacze, biorący udział w projekcie, rozpoczęli teraz etap analizy danych, opracowywania wyników i …

Sondaż MSWiA na temat roli internetu w Polsce więcej »

Przewiń do góry