Interia otwiera Content Studio
Content Studio to nowy dział w strukturze portalu Interia.pl. Jego dyrektorem została Agnieszka Maciaszek.
Content Studio to nowy dział w strukturze portalu Interia.pl. Jego dyrektorem została Agnieszka Maciaszek.
Dzięki nawiązaniu współpracy PizzaPortal.pl ma szansę dotrzeć do znacznie większej liczby użytkowniów, użytkownicy Interia.pl uzyskają możliwość łatwiejszego zamawiania jedzenia.
Wszystkie oferty pracy oraz artykuły eksperckie z serwisu kariery monsterpolska.pl publikowane są teraz w portalu internetowym INTERIA.PL. Dzięki nawiązanej współpracy, użytkownicy serwisu praca.interia.pl uzyskali dostęp do tysięcy ofert z Polski oraz ponad 60-ciu międzynarodowych serwisów Monstera.
Ruszyła kampania internetowa wspierająca nowy, innowacyjny serwis InColours marki Dulux (AkzoNobel Decorative Paints). Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja interaktywna OS3 multimedia.
Należąca do Interia.pl S.A. sieć reklamowa AdSearch, rozpoczęła współpracę z firmą NetSprint.pl (właścicielem sieci Adkontekst.pl).
FreecoNet SA – dostawca usługi telefonii internetowej dla domu i firm – podjął współpracę z jednym z najpopularniejszych polskich portali internetowych INTERIA.PL. Jej wynikiem jest powstanie zupełnie nowego serwisu Halo Interia (www.halo.interia.pl), który umożliwia korzystanie z telefonii VoIP oraz bogatego pakietu usług dodanych.
Zakończyło się sondażowe badanie MSWiA na temat roli internetu w Polsce, przeprowadzone przy udziale największych polskich portali – Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, o2.pl i WP.pl oraz firmy Polskie Badania Internetu. Ze względu na charakter badania, było ono realizowane na losowo dobranej próbie internautów. Badacze, biorący udział w projekcie, rozpoczęli teraz etap analizy danych, opracowywania wyników i