INTERIA.PL

Nowy Salon Muzyczny w portalu INTERIA.PL

4 lutego w portalu INTERIA.PL pod adresem http://salon.interia.pl/ udostępniona została nowa wersja Salonu Muzycznego. Oferta sklepu, powstałego we współpracy z Music Corner, jest jedną z najbogatszych w polskiej sieci – obejmuje ponad 75 tysięcy produktów pogrupowanych w siedmiu kategoriach: pop/rock, jazz, klasyka, muzyka filmowa, single, video i DVD. Główną zaletą nowego Salonu Muzycznego jest codziennie […]

Nowy Salon Muzyczny w portalu INTERIA.PL więcej »

INTERIA.PL partnerem Polsatu

INTERIA.PL została partnerem telewizji Polsat przy realizacji kolejnego reality show stacji o nazwie Bar. Stacja telewizyjna powierzyła INTERIA.PL kreację i produkcję serwisu oraz obsługę techniczną przedsięwzięcia w Internecie. Współpraca przy realizacji projektu jest dla INTERIA.PL kolejnym etapem realizacji strategii dywersyfikacji źródeł przychodów portalu na obszary płatnych serwisów oraz e-commerce. Wyłączność INTERIA.PL na obsługę internetową wydarzenia

INTERIA.PL partnerem Polsatu więcej »

NetSprint w Interii.pl

Jest to chyba największe wdrożenie NetSprint’a (w ostatnim czasie wyszukiwarka była implementowana w IDG). Interia jest drugim portalem, który zdecydował się na dodanie NetSprinta do swojej oferty. Pierwszym była nieistniejąca już Arena.pl. Jak powiedział mi Łukasz Lewandowski, Product Manager NetSprinta : „Interia.pl staje się obecnie największym Klientem wyszukiwarki NetSprint. Mamy nadzieję, że w krótkim czasie

NetSprint w Interii.pl więcej »

Wspólna zabawa Expekt.com Ltd. i bundesliga.pl

Międzynarodowa Grupa Bukmacherska Expekt.com Ltd www.expekt.com, zajmująca się sportowymi zakładami w sieci Internet, została sponsorem Ligi Typerów w serwisie www.bundesliga.pl . Expekt.com ufundował następujące nagrody: za pierwsze miejsce 100 PLN, drugie miejsce 75 PLN, trzecie miejsce 25 PLN. Pierwsza trójka laureatów w Lidze Typerów, musi przynajmniej raz obrócić wygrana kwotę na koncie gracza w expekt.com,

Wspólna zabawa Expekt.com Ltd. i bundesliga.pl więcej »

Onet prowadzi wg SMG/KRC

Badania przeprowadzone przez SMG/KRC Poland w grudniu 2001 potwierdzają, że Onet.pl jest wciąż najczęściej odwiedzanym portalem. Z Onetu skorzystało po raz pierwszy w ciągu miesiąca 70 % internautów. W grudniu 2001 z Onet.pl skorzystało 50,8 % w ciągu istatniego tygodnia, z WP 37%, trzecie miejsce zajęła Interia- 20,3 %. W ostatnim dniu grudnia w bazie

Onet prowadzi wg SMG/KRC więcej »

INTERIA.PL w górę po kampanii

Przeprowadzona w październiku i listopadzie ubiegłego roku kampania promocyjna portalu INTERIA.PL osiągnęła zamierzone cele. Kampania kierowana była do użytkowników Internetu w wieku od 15 do 25 lat. Jej podstawowymi celami, oprócz wzmocnienia świadomości marki portalu i wzrostu oglądalności, była promocja rozbudowanych i zmodernizowanych usług – bezpłatnej poczty i Centrum Wyszukiwania. Według badania NetTrack, prowadzonego przez

INTERIA.PL w górę po kampanii więcej »

Usługi Voice over IP w INTERIA.PL

20 grudnia 2001 INTERIA.PL S.A. zawarła wyłączną umowę z Rozgadana Sp. z o.o. Umowa ma na celu umożliwienie, poprzez portal INTERIA.PL, zakupu dostępu do świadczonych przez Rozgadana usług telefonii internetowej. Podpisanie umowy jest kolejnym etapem realizacji przez INTERIA.PL strategii dywersyfikacji źródeł przychodów. Usługa Telepin spółki Rozgadana wykorzystuje technologię Voice over IP i umożliwia prowadzenie znacznie

Usługi Voice over IP w INTERIA.PL więcej »

Scroll to Top